کمیته حراست ستاد مرکزی سفرهای کشور با حضور در کلیه محوطه های تاریخی، جاذبه های گردشگری و طبیعی و ارزیابی نحوه خدمت رسانی تاسیسات گردشگری، همراه مسافران نوروزی است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، حسین شهبازی، معاون حراست ستاد مرکزی سفرهای کشور با اشاره به اهداف و سیاست های کمیته حراست، گفت: این کمیته در راستای تحقق اهداف و سیاست های ستاد مرکزی در تلاش است با نظارت بر افزایش کیفیت خدمات و جلوگیری از تخلفات احتمالی، در ایام نوروز امنیت، رفاه و آسایش گردشگران را محقق سازد.

وی سفر ایمن و خاطره انگیز برای تمامی گردشگران را از اهداف این کمیته دانست و خاطر نشان کرد: خادمان فعال در کمیته حراست به منظور تحقق این اهداف، ضمن برقراری ارتباط دائمی با ستادهای استانی، به صورت مستمر با گردشگران نیز در ارتباط هستند. 

شهبازی تصریح کرد: اعضای این کمیته در نقش مشاوری امین ضمن بررسی وگوشزد نمودن خلاء های موجود در نحوه خدمت رسانی به گردشگران، نقاط قوت خدمات رسانی را نیز به منظور افزایش سطح خدمات ارائه شده به مسئولان امر منعکس می کنند. 

وی ادامه داد: خادمان کمیته حراست با حضور در کلیه محوطه های تاریخی، جاذبه های گردشگری و طبیعی و نیز ارزیابی نحوه خدمت رسانی تاسیسات گردشگری، همسفر مسافران نوروزی هستند. 

معاون حراست ستاد مرکزی سفرهای کشور با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری و ریاست جمهوری مبنی بر توسعه صنعت گردشگری کشور، اظهار داشت: کمیته حراست ستاد مرکزی سفرهای کشور در تلاش است، به عنوان یکی از اعضای همیشه فعال ستاد نه تنها در ایام نوروز بلکه در طول سال حضوری پررنگ داشته و نقش کلیدی خود را در رشد و شکوفایی این صنعت ایفا کند. /عب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار