معاون صداي مركز صدا و سيماي خراسان رضوي گفت: 100 درصد پوشش سخنراني امسال مقام معظم رهبري در حرم رضوي با اين مركز است.



به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد به نقل از روابط عمومي ستاد تسهيلات زائران خراسان رضوي، محمد آصفي يزدي اظهار كرد: پوشش 100 درصدي سخنراني رهبر در حرم مطهر رضوي با توجه به عملكرد مناسب صدا و سيماي خراسان رضوي در طول چند سال اخير به وقوع پيوسته است.

وي با اشاره به برنامه هاي متنوعي كه صدا و سيماي خراسان رضوي براي ايام نوروز تدارك ديده است، عنوان كرد: امسال هم مطابق سال هاي پيش برنامه ريزي شده تا نوروز شادي را براي هم استاني هاي خود به ارمغان آوريم.

دبير معاونت ارتباطات و خدمات رسانه اي ستاد تسهيلات زائران خراسان رضوي ادامه داد: در همين راستا ويژه برنامه سال تحويل در راديو با عنوان سين هشتم، سال نو از ساعت 13 چهارشنبه 30 اسفند شروع شده و اقدام به پخش برنامه هاي ويژه اين ايام و همچنين پخش پيام نوروزي مقام معظم رهبري و رياست جمهوري مي‌كند.

وي به پخش آواي ملكوتي زيارت امام رضا(ع) در لحظات تحويل سال جديد، ابراز داشت: در سيما نيز برنامه هاي مختلفي به همين منوال ديده شده است.

آصفي با بيان اينكه براي پوشش بيانات مقام معظم رهبري همه امكانات را بسيج كرده‌ايم،گفت: به همين منظور بعد از خبر 14 روز اول فروردين وي‍ژه برنامه همراه با ولايت، همراه با مردم پخش مي‌شود و در اين زمينه از مردم سئوالاتي در ارتباط با پيام سال رهبري مي‌شود.

وي در ارتباط با برنامه هاي ويژه ايام شهادت حضرت فاطمه(س) خاطرنشان كرد: اين برنامه ها از چهارم فروردين پخش و تا ظهر روز ششم فروردين ادامه دارد.

آصفي با ابراز خرسندي از عملكرد ستاد تسهيلات زائران خراسان رضوي يادآور شد: با اين حال بايد در زمينه اطلاع رساني مناسب به مسافران و زائران بارگاه منور و ملكوتي امام رضا(ع) تلاش بيشتري انجام شود.


برچسب ها: معاون ، صدای ، مرکز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.