وزير كشور خواستار برنامه‌ريزي مناسب جهت تسهيلات نوروزي با ملاحظه و مراقبت مسائل ارزشي شد و گفت : از امروز و فردا شاهد آغاز سفرهاي نوروزي در حجم عظيم خواهيم بود و همانطور كه مقام معظم رهبري تأكيد كردند همه بايد تلاش كنند تا حوادث و سوانح اين سفرها به حداقل ممكن برسد.

به گزارش حوزه دولت باشگاه خبرنگاران،‌ به نقل از پايگاه اطلاع رساني وزارت كشور؛ مصطفي محمد نجار در نشستي كه به منظور هماهنگي و فراهم سازي تسهيلات بيشتر براي خدمت رساني به مردم در تعطيلات سال جديد و تنظيم و كنترل بازار در وزارت كشور برگزار شد ضمن تقدير از تلاش استانداران سراسر كشور درخصوص اقدامات اجرايي صورت گرفته در كشور گفت : استانداران با رصد و جمع بندي شاخص‌هاي توسعه استان نسبت به ارائه گزارش به مردم عزيز كشور اقدام و موجبات شادي مردم و نااميدي دشمن را فراهم نمايند.

وزير كشور گفت : سراسيمگي دشمن نشان از برداشتن گام‌هاي خوب در مسير توسعه و پيشرفت است كه لازم است با ايجاد اميدواري و شور و نشاط در مردم در جهت تقويت آن تلاش نماييم.

محمد نجار با اشاره به بيان رياست محترم جمهور تحت اين عنوان كه "مي‌بايست تحت هر شرايطي كار براي خدا صورت پذيرد " گفت: كار براي خدا ماندگار است و توصيه مي‌كنم با جديت از لحظه لحظه خدمت براي پيگيري كارهاي در دست اجرا استفاده كنيد.

وزير كشور بر تشكيل و پيگيري جلسات ستاد اجرايي معادن به صورت منظم تأكيد كرد و گفت: درخصوص حفاظت از معادن و نحوه بهره برداري از آن تمهيدات لازم انديشيده شده است و با مرور و آسيب شناسي برنامه هاي سال 91 نسبت به هدفگذاري براي مديريت بهتر در سال 92 اقدام خواهيم كرد .

وي با تأكيد بر ضرورت استمرار نظارت بر بازار كالا و كنترل قيمت ها با توجه به وفور اقلام در نوروز 92 گفت: بايد شرايطي فراهم كنيم كه طبقات ضعيف توانايي خريد شب عيد را داشته باشند و انتظار مي‌رود با بكارگيري تمام ظرفيت هاي لازم و همكاري مردم و جامعه اصناف، توليد كنندگان و نظارت مستمر سازمان‌هاي نظارتي بر شبكه توزيع، دست دلالان كوتاه و با اخلالگران بازار برخورد قانوني، قاطع و فوري صورت پذيرد .

وزير كشور خواستار برنامه ريزي مناسب جهت ارائه تسهيلات نوروزي با ملاحظه و مراقبت بر مسائل ارزشي شد و گفت : از امروز و فردا شاهد آغاز سفرهاي نوروزي در حجم عظيم خواهيم بود و همانطور كه مقام معظم رهبري تأكيد كردند همه بايد تلاش كنند تا حوادث و سوانح اين سفرها به حداقل ممكن برسد.

وزير كشور اضافه كرد : بايد تلاش كنيم كه همانند روز اول خدمت در پذيرش مسئوليت ثابت قدم باشيم و به مثابه دونده اي كه دور آخر را با انرژي و سرعت بيشتري طي مي كند در خدمت به مردم عمل كنيم و همه سعي و تلاش خود را براي به ثمر رسيدن سفرهاي استاني و پروژه هاي مهر ماندگار و ... تا قبل از پايان دولت خدمتگزار به كار گيريم.

وي با اشاره به تهديدات دشمن در حوزه اقتصاد كشور گفت: با توجه به تأكيدات مكرر رئيس محترم جمهور در توسعه كشاورزي و موضوعات اشتغال، توليد، فعاليت هاي مدني، تداوم قانون هدفمندي يارانه‌ها، مسكن مهر، فروش اموال، تهاتر و استفاده از ظرفيت معادن لازم است اين مسائل به جديت دنبال شوند.

وزير كشور با اشاره به انتخابات پيش رو اظهار داشت: در وزارت كشور زمان بندي، ملزومات كار و دوره هاي آموزشي خوبي برگزار شده است و شعار ما به مثابه قانون مداري، امانت داري،‌ عدالت محوري و حضور گسترده است و ذره‌اي از آن عدول نخواهيم داشت.

حمايت از توليد و رفع موانع توليد ، مبارزه با قاچاق كالا و جلوگيري از خروج ارز ، خروج غير قانوني طيور ، مبارزه با پديده سازمان يافته قاچاق مواد مخدر ، تسهيل سرمايه گذاري و شناخت و جذب سرمايه گذار ، مقاوم سازي مساكن مناطق حادثه خيز در كشور ،‌توجه به مسائل اجتماعي استان ها ، مشكلات عمراني شهر و روستا ،‌برقراري امنيت عمومي ، برخورد عالمانه و مدبرانه شوراي تأمين استان و برگزاري منظم جلسات شوراي اين حوزه به صورت مداوم با توجه به نزديك بودن انتخابات از ديگر نكات مورد تأكيد وزير كشور در نشست استانداران سراسر كشور بود.

انتهاي پيام/
برچسب ها: وزیر کشور ، رهبری ، نوروزی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار