عسلویه/امام جمعه وحدتیه تاکید کرد

لزوم الگوبرداری بانوان از ابعاد شخصیتی حضرت زینب(س)

امام جمعه وحدتیه بر لزوم الگوبرداری بانوان از ابعاد شخصیتی حضرت زینب(س) تاکید کرد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، حجت‌الاسلام سید یعقوب موسوی در آئین افتتاح ساختمان جدید شهرداری وحدتیه با تبریک ولادت حضرت زینب (س) اظهار داشت: حضرت زینب (س) در میان بزرگ‌زنان جهان اسلام و بشریت الگو و اسوه‌ای بزرگ هستند و بانوان جامعه اسلامی باید به الگوگیری از ابعاد شخصیتی ایشان اقدام کنند.

امام جمعه وحدتیه خاطرنشان کرد: سال جاری را با فراز و نشیب‌های مختلف پشت سر گذاشتیم و باید تلاش کنیم سال جدید صالی توام با صحت، سلامتی و توفیق الهی برای پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی باشد.

موسوی گفت: در سال‌های اخیر شهر وحدتیه توسعه چشمگیری نسبت به سالیان قبل داشته و از تمام مسئولانی که با عزم جزم و راسخ برای پیشرفت این دیار تلاش کرده‌اند، تقدیر و تشکر می‌کنم.

وی اضافه کرد: تمامی پیشرفت‌ها، نعمات و برکاتی که در میهن اسلامی شاهد هستیم به انقلاب و نظام اسلامی برمی‌گردد و تمام مردم و مسئولان باید به این مساله دقت‌نظر و توجه داشته باشند.

این مسئول افزود: وحدتیه سالیان دور یکی از مناطق دورافتاده جنوب شناخته می‌شد، ولی هم‌اکنون به برکت نظام اسلامی شاهد افتتاح پروژه‌های عظیم و مهم در این منطقه هستیم و بسیاری از نیازهای این منطقه برطرف شده است.

امام جمعه وحدتیه عنوان کرد: مسائل و مشکلاتی نیز در منطقه وجود دارد که مسئولان باید با همت و تلاش مضاعف در مسیر رفع آنها کوشا باشند.

موسوی ادامه داد: عدالت یکی از مهم‌ترین اصولی است که در خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی بروز دارد و اجرای پروژه‌های عظیم و مهم در مناطق محروم و دورافتاده نمود این مساله مهم است.

وی متذکر شد: آرمان‌های مسئولان باید آرمان‌های امام راحل، شهدای گرانقدر و رهبری معظم انقلاب اسلامی که همان خدمت بی‌منت به مردم است باشد و همواره در این مسیر گام بردارند.

این مسئول با بیان اینکه مسئولیت امانتی است که در اختیار داریم، اذعان داشت: مسئولیت امانت الهی است که در اختیار ما قرار دارد و باید با تمام توان و به نحو مطلوب از این امانت نگهداری کنیم.
برچسب ها: وحدتیه ، بانوان ، ولادت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.