عضو فراکسيون رهروان ولايت در مخالفت با محمدحسن طريقت منفرد گفت: وزير پيشنهادي بهداشت فردي تندخو و عصباني است که تحمل افراد پرتوان ، خلاق و نخبه را ندارد.

به گزارش خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران بهروز نعمتي نماينده مردم اسدآباد در مجلس شوراي اسلامي در جلسه علني امروز (يكشنبه) و در مخالفت با محمدحسن طريقت منفرد براي تصدي وزارت بهداشت و درمان گفت: يک سوال از شما دارم، آيا شما حاضريد که يک ماشين گرانقيمت را به دست يک فرد عصباني و ناشي بدهيد تا خداي ناکرده هم خود را به کشتن بدهد و هم تعداد ديگري را به کشتن بدهد؟

وي ادامه داد: آيا وزاتخانه‌اي به عظمت وزارت بهداشت و درمان که با سلامت مردم سر و كار دارد  را حاضريد به دست يک فرد عصباني‌مزاج بدهيد؟ دکتر طريقت منفرد! عملکرد جنابعالي در بين همکاران به عنوان يک فرد عصباني و تندخو مشهور هستيد و اين موضوع موجب شده که بسياري از همکاران شما نتوانند آن گونه که بايد و شايد با شما همکاري داشته باشند.

عضو فراکسيون رهروان ولايت در ادامه اظهار داشت: متاسفانه در سه دوره مديريت جنابعالي در مجموعه بيمارستان امام حسين (ع) شما همواره از افراد ناتوان و "بله قربان‌گو" استفاده کرده‌ايد که اين موضوع باعث ورشکستگي آن بيمارستان شد و امروز بسياري از عزيزاني که شما با آن‌ها مخالفت مي‌کرديد و يا آن‌ها را از مجموعه خودتان اخراج کرديد افراد پرتوان ، خلاق و نخبگاني هستند که سالهاي سال در کشور ما آزمون پس داده‌اند.

نعمتي ادامه داد: شما که تحمل افراد توانمند و لايق را نداريد چگونه مي‌توانيد با سيل عظيمي از مردم که داراي مشکل هستند مواجه شويد؟ آيا حضرت عالي به عنوان فردي که در ارگان‌هاي مختلف و به ويژه در تامين اجتماعي مدعي برنامه‌ريزي هستيد و در جمله‌اي اغراق کرده‌ايد که ظرف مدت 6 دقيقه مي‌توان شق‌القمر کرد؟ در مدت دو ماه و نيم از سرپرستي خود در وزارت بهداشت چه قدم خيري براي مجموعه بهداشت و درمان برداشتيد؟

نماينده مردم اسدآباد تصريح کرد: آيا توانسته‌ايد در خصوص بدهي‌ بيمارستان‌ها و نيمه‌تعطيل شدن آنها کاري انجام دهيد؟ آيا در مدت 6 دقيقه و يا در مدت 2 و نيم ماه از سرپرستي خود توانسته‌ايد بسياري از شهرستان‌هاي ما که متاسفانه از داشتن پزشک متخصص محروم هستند حداقل 50 پزشک متخصص را به مناطق مختلف کشور اعزام کنيد؟

عضو کميسيون صنايع و معادن مجلس در ادامه تصريح کرد: آيا امروز در روستاهايي که بعضا بيش از 5 هزار جمعيت دارد يک پزشک عمومي حضور دارد يا حداقل پرستاري که حداقل نيازهاي روزمره بيماران را انجام دهد حضور دارد؟ اين موارد با ادعاهاي شما کاملا مخالف است.

وي ادامه داد: شما به عنوان فردي که عنوان کرديد مي‌توانم مديريت مجموعه را متحول کنم چه برنامه‌اي براي اين مجموعه داريد؟ بسياري از بيمارستان‌هاي ما از نداشتن تجهيزات پزشکي در فقر و رنجند و حتي برخي از بيمارستان‌ها در شهرستان‌ها از داشتن يک دستگاه سي‌تي‌اسکن يا MRI محرومند و رنج مي‌برند.

نعمتي در پايان اظهار داشت: زيرميزيهايي در بيمارستاني که شما سهام‌دار آن هستيد گرفته مي‌شود چرا چشم خود را بر روي آن‌ها بسته‌ايد و متاسفانه هيچ پاسخي براي اين موضوع نداريد؟
انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار