اداره پردیسان کمیته امداد امام خمینی قم با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار قم افتتاح شد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی استانداری قم، حجت الاسلام والمسلمین محمد مهدی انصاری در مراسم افتتاحیه اداره پردیسان کمیته امداد امام خمینی رحمه الله علیه با تاکید بر ضرورت توسعه طرح تکریم ارباب رجوع و گسترش چتر خدمات رسانی به مردم در ادارات و مجموعه‌های دولتی استان اظهار کرد: تسهیل روند خدمات رسانی به مردم وظیفه تمام مدیران و مسئولان استان است.

وی با اشاره به نقش بی بدیل و چشمگیر مردم در حفظ و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی تصریح کرد: تکریم ارباب رجوع در راستای تأمین رفاه، آسایش و آرامش مردم امری ضروری است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم ضمن تقدیر از فعالیت‌ها و خدمات کمیته امداد امام خمینی رحمه الله علیه، این مجموعه را یکی از دستگاه‌های نمونه خدمات رسان در استان دانست و گفت: خوشبختانه به همت مدیران کمیته امداد امام روند بسیار شایسته‌ای در خدمات رسانی و رفع محرومیت از خانواده‌های بی‌بضاعت و کم توان ایجاد شده است.

وی توزیع میز خدمت در مناطق مختلف شهر قم را ضروری خواند و افزود: تمرکززدایی از خدمات سازمان‌ها و توزیع عادلانه امکانات و ادارات در مناطق مختلف شهری باب جدیدی را در راستای خدمت به مردم و تأمین رفاه و آسایش اقشار مختلف باز می‌کند.
برچسب ها: قم ، پردیسان ، افتتاح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.