حضور ناشران ايراني در نمايشگاه بين المللي کتاب کاراکاس ( فيلون 2013) با استقبال گسترده بازديدکنندگان روبرو شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، در نمايشگاه بين المللي کتاب کاراکاس که با عنوان فيلون 2013(filven 2013) در حالي برگزاري است، رايزني فرهگي جمهوري اسلامي ايران و مرکز تبادل فرهنگي ايران و امريکاي لاتين دو غرفه جداگانه داير کرده اند.
«روح الله کيايي نژاد»،  رييس مرکز اسلامي تبادل فرهنگي ايران و امريکاي لاتين در ونزوئلا در مصاحبه با خبرنگار واحد مرکزي خبر با بيان اينکه سومين بار است که در اين نمايشگاه سالانه غرفه داير مي کنند،افزود: حضور در چنين نمايشگاه هايي، زمينه بسيار خوبي براي معرفي و شناساندن هرچه بيشتر و بهتر فرهنگ اسلامي ايران به مردم ونزوئلاست.
«سعيد مروج»،  رايزن فرهنگي جمهوري اسلامي ايران در ونزوئلا هم با بيان اينکه نخستين بار که در اين نمايشگاه سالانه حضور غرفه برپا مي کند گفت: مشکل اصلي ما براي حضور در اين نمايشگاه، کمبود جدي آثار و کتب فرهنگي و اسلامي کشورمان به زبان اسپانيايي است.
وي از مسئولان مربوط در کشورمان خواست تا در اين زمينه فعاليت بيشتري صورت گيرد تا بتوان آثار اسپانيايي زبان بيشتري را به مردم امريکاي  لاتين به ويژه ونزوئلا عرضه کرد.
شماري از ونزوئلايي ها بازديد کننده از غرفه هاي ايران در اين نمايشگاه هم، در مصاحبه با خبرنگار واحد مرکزي خبر، ضمن تحسين جايگاه والاي فرهنگ اسلامي ايراني کشورمان، حضور هرچه پررنگتر فرهنگي ايران را در ونزوئلا خواستار شدند./ي2
برچسب ها: نمایش ، کتاب ، ونزوئلا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار