فرماندار کنگان از آمادگی کامل شهرستان کنگان برای استقبال و میزبانی مهمانان نوروزی خبر داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ،عباس تبرکی اظهار داشت: کنگان دارای جذابیت‌های بسیار زیادی برای گردشگران و توریست‌هاست و در کنار تأسیسات عظیم نفت و گاز و پتروشیمی، مناظر بکر، دیدنی و بسیار زیبایی دارد.

وی افزود: ایجاد زیرساخت‌های گردشگری و توسعه اماکن اقامتی از مهم‌ترین برنامه‌های مسئولان در شهرستان کنگان است.

فرماندار کنگان خاطرنشان کرد: بندر باستانی سیراف از مناطق دیدنی و جذاب برای توریست‌های بین‌المللی است و همواره و در تمام ایام سال شاهد بازدید توریست‌ها و گردشگران از این بندر باستانی هستیم.

تبرکی تصریح کرد: ستاد تسهیلات سفر کنگان در سال جاری برنامه‌ریزی بسیار خوبی برای بهبود خدمات‌رسانی به مهمانان نوروزی انجام داده و امیدوار هستیم در این مسیر به اهداف موردنظر برسیم.

وی اضافه کرد: از تمام مدیران دستگاه‌های اجرایی انتظار داریم در ایام تعطیلات در خدمت‌رسانی به مسافران نوروزی و شهروندان نهایت توان خود را به کار گیرند.

فرماندار کنگان از آمادگی شهرستان کنگان برای استقبال و میزبانی مهمانان نوروزی خبر داد و گفت: شهرستان کنگان با داشتن بیشترین ظرفیت‌های تفریحی، گردشگری و توریستی بهترین مکان برای حضور مهمانان نوروزی از اقصی نقاط کشور و خارج از کشور است.

تبرکی ابراز داشت: مراکز بهداشتی، درمانگاه‌ها و داروخانه‌های شهرستان نیز در ایام تعطیلات نوروزی خدمات لازم را به مهمانان و شهروندان ارائه می‌کنند و تلاش زیادی برای جلب رضایت مردم انجام می‌دهند.

وی بیان داشت: از مدیران بانک‌ها انتظار داریم نسبت به آماده‌سازی خودپردازها اهتمام ورزند تا مهمانان و شهروندان در تهیه پول نقد با مشکل مواجه نشوند.

تبرکی در پایان افزود: باید نسبت به معرفی شهرستان و جاذبه‌های توریستی کنگان به مردم مناطق مختلف کشور اهتمام ورزیم.
برچسب ها: کنگان ، نوروز ، اقامتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.