استاندار آذربایجان‌غربی گفت: در شرایط تهاجم اقتصادی جامعه امروز، اقتصاد مقاومتی لازمه موفقیت است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه وحید جلال‌زاده در هفتمین جشنواره امتنان از کارآفرینان برتر آذربایجان غربی که در محل سالن اجتماعات اتاق بازرگانی ارومیه برگزار شد، اظهار داشت: همه مردم ایران به عنوان ملتی پیشرو باید انگیزه پیشرفت داشته باشند و این انگیزه را در میان آحاد جامعه تقویت کنند.

وی افزود: عمل به تکالیف و اجرای امور به صورت مناسب انتظار مهم رهبر انقلاب از مسئولان است که باید مدنظر تمام کارگزاران نظام باشد.

استاندار آذربایجان‌غربی در ادامه خاطرنشان کرد: باید به‌ عنوان مسئولان نظام پیشرفت را در میان آحاد جامعه تزریق کنیم و آثار انقلاب اسلامی ایران بر ملت‌های آزاده را بیش از پیش پررنگ‌تر کنیم.

وی همچنین اذعان داشت: پیشرفت‌های ملت ایران در عرصه‌های مختلف اقتصادی توانسته سبب ارتقای سطح زندگانی مردم و نامدار بودن ایران در میان کشورهای مختلف شود.

جلال‌زاده کارآفرینی را جهادی مقدس دانست و تاکید کرد: کارآفرینی برای مردم یکی از نعماتی است که خداوند متعال به برخی چهره‌ها داده که به واسطه آن زمینه همکاری بیشتر میان خود و انسان‌های دردمند را فراهم کنند.

وی تصریح کرد: جوانان ایرانی با حفظ روحیه کارآفرینی در آینده جزو چهره‌های برتر اقتصادی در جهان خواهند بود و در این مسیر هرگونه تحریم و تفرقه را دور خواهند زد./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.