مدیرعامل بنیاد بین‌المللی امام رضاگفت : مهم ‌ترین رسالت بنیاد بین‌المللی امام رضا(ع)، ترویج و گسترش سیره رضوی است که در این راستا، انتشارات بنیاد موثرترین و هدفمندترین رسالت رابر عهده دارد

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد با بیان این مطلب افزود: این انتشارات دو هدف مهم را پیگیری می‌کند که نخستین هدف، چاپ و انتشار آثار پژوهشی و مقالات برگزیده 10 دوره گذشته جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) است.

جعفری به هدف دیگر انتشارات بنیاد بین‌المللی امام رضا(ع) اشاره کرد و ادامه داد: در راستای ترویج معارف رضوی، بنیاد بین‌المللی امام رضا(ع) آثار و کتاب‌هایی را برای تالیف به نویسندگان و اساتید تراز اول کشور در حوزه و دانشگاه سفارش می‌دهد که رسالت چاپ این آثار بر عهده انتشارات بنیاد است.

مدیر عامل بنیاد بین‌المللی امام رضا(ع) هم چنین از چاپ آثار ترجمه‌ای توسط انتشارات بنیاد بین‌المللی امام رضا(ع) خبر داد و تصریح کرد: از جمله زیربنایی‌ترین فعالیت‌های این انتشارات چاپ و انتشار ترجمه کتاب‌ها و آثار مرتبط با فرهنگ و معارف ناب رضوی است.

وی هم‌چنین با تاکید بر این که نیازهای روز جامعه در چاپ و نشر کتاب توسط این انتشارات اهمیت فراوان دارد، خاطرنشان کرد: نیازهای روز جامعه اسلامی به ویژه در حوزه فرهنگ، معارف و اندیشه رضوی برای انتشارات بنیاد از اهمیت بالایی برخوردار است.

جعفری ادامه داد: موضوعاتی نظیر سبک زندگی رضوی و یا جهاد اقتصادی در سیره رضوی و مورادی از این دسته که از مهم‌ترین بحث‌های فعلی جامعه ما است در کانون توجه انتشارات بنیاد بین‌المللی امام رضا(ع)  قرار دارد.

دبیر جشنواره بین‌المللی فرهنگی و هنری امام رضا(ع) با بیان این که آثار منتشر شده از طریق انتشارات بنیاد بین‌المللی امام رضا(ع) از سه روش در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد، یادآور شد: حضور در نمایشگاه‌های کتاب در سطح بین‌المللی، ملی و استانی یکی از روش‌هایی است که کتاب‌های بنیاد را در اختیار عموم مردم قرار می‌دهد/س 

 

برچسب ها: انتشارات ، امام ، رضا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.