رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان اصفهان خروج زندانیان نظامی از زندان مرکزی استان را در کاهش آسیب‌های اجتماعی برای محكومان،خانواده‌ها و مجموعه زندان‌ها و یگان‌های نظامی مؤثر دانست و خواستار مشارکت یگان‌های نظامی منطقه در تکمیل ندامتگاه مستقل نظامیان شد.

به گزارش حوزه حقوقي قضايي باشگاه خبرنگاران، آخرین جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم سازمان قضایی نیروهای مسلح استان با حضور فرماندهان ارشد نظامی استان اصفهان به میزبانی اداره کل زندان‌های استان برگزارشد.

 رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح در این جلسه اقدامات و تلاش‌های صورت گرفته در زندان‌های استان به خصوص زندان مرکزی را از افتخارات نظام زندانبانی استان عنوان کرد و گفت: در طی دوسال گذشته اقدامات رفاهی و دستگیری از خانواده‌های مددجویان آرامش و روحیه و نشاط خاصی را در بین مددجویان  در برداشته که برکات آن شامل حال مددجویان نیروهای مسلح نیز شده است.

مهرانفر، وضعیت رفاهي مددجویان نظامی را در زندان خوب ارزیابی کرد و اظهارداشت: توجه جدی و ویژه مسئولین زندان‌های استان به مددجویان نظامی راه اصلاح و تربیت و بازگشت آنان را به یگان‌ها آسانتر کرده و این آرامش خاطری است که با حضور مجدد این افراد در یگان ها ادامه خواهد یافت.

 رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان اصفهان در ادامه به همراه فرماندهان ارشد نظامی سپاه، ارتش و نیروی انتظامی استان با حضور در اندرزگاه نظامیان زندان مرکزی با مددجویان نظامي دیدار و گفتگو کردند.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان اصفهان خروج زندانیان نظامی از زندان مرکزی استان را  در کاهش آسیب‌های اجتماعی برای محكومان،خانواده‌ها و مجموعه زندان‌ها و یگان‌های نظامی مؤثر دانست و خواستار مشارکت یگان‌های نظامی منطقه در تکمیل ندامتگاه مستقل نظامیان شد.

در پایان این بازدید نیز به مناسبت عید نوروز و حضور فرماندهان ارشد نظامی در زندان 20 روز مرخصی تشویقی به مددجويان واجد شرايط اعطاء شد.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار