دادستان شيراز خبرداد

اختصاص شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات و جرائم چهارشنبه پایان سال در دادسرای شیراز

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان از اختصاص شعبه 10 دادسرای انقلاب اسلامی در راستای رسیدگی ویژه به تخلفات و جرائم چهارشنبه سوری در دادسرای انقلاب شیراز و اختصاص قضات کشیک در کلیه حوزه‌های قضایی استان فارس خبر داد.

به گزارش حوزه حقوقي قضايي باشگاه خبرنگاران، "علي القاصي مهر" از اختصاص شعبه 10 دادسراي انقلاب اسلامي در راستاي رسيدگي ويژه به تخلفات و جرائم چهارشنبه سوري خبرداد.

دادستان عمومي و انقلاب استان فارس ادامه داد: رسیدگی به جرائم حمل، خرید، فروش و عرضه مواد محترقه در دادسرای عموی و انقلاب شیراز در وقت فوق العاده انجام می گردد و با متخلفان برابر قانون بویژه مقررات مربوط به قانون مجازات قاچاق اسله و مهمات و دارندگان سلاح و مهمات غیر مجاز برخورد می‌شود.

 وی برخورد جدی با عوامل تهیه و توزیع کننده مواد محترقه و آتشزا و پر خطر را یکی از مسائل جدی دستگاه قضایی خواند و بیان داشت، به نیروی انتظامی تاکید گردیده با این گونه مسائل برخورد قاطع و قانونی انجام  و پرونده این افراد به مراجع قضایی ارسال گردد.

 وی در  ادامه افزود: دستگاه قضایی با این گونه افراد برخورد قاطعی خواهد داشت.

اين مقام قضايي تصريح كرد: چنانچه افرادی از ناحیه استفاده کنندگان مواد محترقه آسیب ببینند می توانند به دستگاه قضایی مراجعه و اعلام شکایت کنند و دستگاه قضایی برخورد قانونی شدیدی  با  این افراد خواهد کرداین مقام قضایی استان تاکید کرد: این افراد تا پایان تعطیلات نوروز در  بازداشت خواهند ماند.

وي همچنین از شهروندان خواست با هوشیاری و دقت سعی کنند در برپایی این آیین باستانی زمینه سوء استفاده افراد سود جو، ماجرا جو  و فرصت طلب و ضد انقلاب را فراهم نکنند.

دادستان عمومی و انقلاب استان فارس خاطرنشان كرد: چنانچه افرادی بخواهند با اقدامات ضد امنیتی موجبات اخلال در نظم و آسایش عمومی و ایجاد مزاحمت برای مردم فراهم نمایند با آنها به شدت برخورد می‌شود.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار