معاون صنايع كوچك شركت شهركهاي صنعتي خراسان رضوي با اشاره به امکان سنجی 15 طرح صنعتی گفت: مهمترین طرحهایی که سرمایه گذاران در یکسال گذشته از آنها استقبال کرده اند، طرحهای لامپ LED فوق كم مصرف ،آسفالت گوگردي ، توليد شبه قير از پسماندهاي خانگي و ... بوده است.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد ،مسعود مهديزاده معاون صنايع كوچك اين شركت  افزود: طرحهای امکان سنجی شده در اختیار سرمایه گذاران گذاشته می شود تا تصمیم گیری کنند و پس از گرفتن مجوز احداث از سازمان صنعت معدن و تجارت ، به آنها زمین واگذار می شود .

وی خاطرنشان کرد: از زمان ارائه طرحهای توجیهی تاکنون16 طرح مورد توجه متقاضیان قرار گرفته که بوسیله سرمایه گذاران تبدیل به واحد تولیدی شده یا در حال اجرا است .

معاون صنايع كوچك شركت شهركهاي صنعتي خراسان رضوي از جمله مزیتهای استقرار واحدهاي صنعتي را  در شهرکهای صنعتی ، عدم نیاز به کسب مجوزهای جداگانه از ادارات و سازمانهای متعدد از جمله محیط زیست ، برق ، آب ، میراث فرهنگی ، منابع طبیعی ، کشاورزی ، ثبت ، راه و ترابری و کار و امور اجتماعی عنوان کرد و افزود: مجوزهای ساخت و ساز و پایان کار واحدهای صنعتی مستقر در شهرکها نیز به صورت رایگان صادر می شود .

معاون صنايع كوچك شركت شهركهاي صنعتي خراسان رضوي مستثنی بودن از قانون شهرداری ها ، دسترسی آسان و سریع به امکاناتی از قبیل راه ، آب ، برق ، گاز ، فاضلاب صنعتی ، مخابرات و اینترنت ، استفاده از خدمات نرم افزاری مراکز خدمات فن آوری و کسب و کار ، کاهش هزینه های سرمایه گذاری بدلیل استفاده از خدمات مشترک ساماندهی شده ، پرداخت نقد و اقساط هزینه های حق بهره برداری از تأسیسات و امکان اجاره و خرید کارگاه های کوچک آماده و پیش ساخته به منظور سرعت عمل در بهره برداری و اشتغالزایی را از دیگر مزایای استقرار در شهرکهای صنعتی دانست .

مسعود مهديزاده خدمات قابل ارائه در حوزه معاونت صنايع كوچك  را  جذب و حمایت از سرمایه گذاران در شهرکهای صنعتی استان خراسان رضوي را برگزاری بازدیدها و تورهای صنعتی در داخل و خارج کشور به منظور بهره برداری از تجربیات موفق ، ایجاد کلینیک های صنعتی ، تعامل و همکاری نزدیک با مراکز فنی و حرفه ای در جهت همسو کردن مفاهیم آموزشی با نیاز صنعت در منطقه ، ارائه خدمات آموزشی در راستای افزایش و ارتقا سطح دانش مدیریتی و تکنولوژیکی و برگزاری نمایشگاه در داخل و خارج از کشور به منظور توسعه بازار صنایع کوچک  عنوان کرد .

گفتنی است ،كلينيك صنعت استان  در شرکت شهرکهای صنعتی استان خراسان رضوي افـتتاح و هـم اکنون آماده ارائه خدمات به عـلاقمندان فعالیت در حوزه صنعت استان است./س

 

 

 


برچسب ها: امکان ، سنجی ، خراسان ، رضوی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.