فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور از آمادگی بسیج برای برپایی یادمان‌های جدید در مناطق پاکسازی شده استان ایلام خبر داد و گفت: در صورت اطمینان از وضعیت این مناطق اقدامات اولیه پذیرایی از زائرین راهیان نور را صورت خواهیم داد.

سردار "علي فضلی" در گفتگو با خبرنگار دفاعی - امنیتی باشگاه خبرنگاران، با بیان اینکه سازمان بسیج برنامه‌های ارزنده‌ای برای کاروانیان راهیان نور در سال 92 دارد، اظهار داشت: ان‌شاءالله ملت فهیم ایران با حضور پرشور خود در کربلای ایران و انجام حج بصیرتی راهیان نور با گنج با برکت دفاع مقدس انس بیشتری پیدا کنند.  
 
وی همچنین از اجرای برنامه‌هايی برای شناساندن شهدای اقلیت مذهبی با توجه به حضور زائران خارجی یا اقلیت در مناطق عملیاتی راهیان نور خبر داد و افزود: جای کار بیشتری برای شناساندن این شهدای گران‌قدر وجود دارد و همین‌جا از عزیزان اقلیت دعوت می‌کنیم در این امر مشارکت داشته باشند تا الگوهای قابل معرفی به آحاد مردم جامعیت بیشتری داشته باشد.  
 
فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور از سازمان حفظ آثار و نشر نیروهای مسلح، ارتش، سپاه و بسیج در شناسایی هر چه بیشتر شهدای اقلیت دعوت کرد و ادامه داد: سازمان بسیج آمادگی کامل دارد تا با چاپ کتاب، تهیه مستند، فیلم و سایر آثار هنری و فرهنگی آنان را بهتر به جامعه به ویژه اقلیت‌ها بشناساند.  
 
وی یادآور شد: امسال زیارتگاه‌های شهدای شلمچه، طلاییه و فتح‌المبین ابتکاراتی را در حوزه پذیرایی از زائرین، خادمین، روایتگری و کار نمایشگاهی دارند که در صورت استقبال زائرین در سایر زیارتگاه‌ها نیز عملیاتی خواهد شد.  
 
فضلی همچنین از آمادگی بسیج برای برپایی یادمان‌های جدید در مناطق پاکسازی شده استان ایلام خبر داد و تصریح کرد: در صورت اطمینان از وضعیت این مناطق، اقدامات اولیه پذیرایی از زائرین راهیان نور را صورت خواهیم داد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار