جانشین سازمان بسیج در رزمایش الی بیت‌المقدس گفت : بسیج برای پاسخ به هر تهدیدی آماده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد ، سردار علی فضلی  در رزمایش بزرگ 30 هزار نفری الی بیت‌المقدس در حضور مقامات کشوری و استانی گفت: حضور پرشور شما برادران و خواهران بسیجی دریادل و اطاعت شما از فرمایشات رهبر بزرگ انقلاب آیت‌الله خامنه‌ای باعث رشد و توسعه روزافزون قدرت نظامی و سیاسی این مرز و بوم است.

 

وی با یادآوری از فداکاری و دلاوری‌های بسیج در 8 سال دفاع مقدس به خصوص عملیات والفجر 8 و فتح فاو مقتدرانه تأکید کرد: امروز دشمنان و دوستان جمهوری اسلامی ایران بدانند بسیج در تمام استان‌ها و مناطق کشور طبق فرمایشات رهبر انقلاب آمادگی کامل داشته و حاضر است در مقابل هرگونه تهدید و تعرضی در هر جای این خاک مقدس مقتدرانه پاسخگو باشد.

 

جانشین سازمان بسیج مستضعفین با یادآوری از سخنان گهربار رهبر انقلاب که فرمودند شب‌های عملیات کربلای 5 شب‌های «قدر» این انقلاب است، تشریح کرد: این بسیجیان دریادل سپاه پاسداران بودند که یک بار دیگر کربلا را در شلمچه مشق کردند و امروز شما باید پاسدار این رشادت‌ها بوده و آن خاطرات را زنده نگه دارید.

سردار فضلی تأکید کرد: دشمنان این مرز و بوم بدانند که روز و شب از زمین و آسمان و دریا رصد می‌شوند و کوچکترین حرکتی از سوی آنان از دید ما خارج نبوده و جواب خواهند گرفت و بدانند همه دریادلان آمادگی کامل برای مقابله با هر سه عنصر جنگ سخت، جنگ نیمه سخت و جنگ نرم را داشته و گوش به فرمان ولی امر خود برای دفاع از کشور و آرمان‌های آن هستیم.

 

یادآوری می شود :  این رزمایش با حضور 30 هزار نفر از بسیجیان استان در 8 محور مشهد، نیشابور، سبزوار، قوچان، گناباد، کاشمر، تربت حیدریه و تربت جام در حال برگزاری است و هر محور به نام یکی از شهیدان مزین می‌باشد./س

 

برچسب ها: بسیج ، آماده ، پاسخ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.