رکابزن بروجنی، برای نخستین بار در تاریخ دو چرخه سواری ایران موفق به کسب مدال در ماده 200 متر این رشته شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد:

حسنعلی ورپشتی، در مسابقات قهرمانی آسیا برای نخستین بار توانست در ماده 200 متر این رشته ورزشی به نایب قهرمانی دست یابد.

این رکابزن بروجنی، در مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی آسیا در هند با کسب مقام نایب قهرمانی و مدال نقره، نخستین گردن آویز تاریخ دوچرخه سواری ایران، در ماده 200 متر را برای کشور به ارمغان آورد.

سی و سومین دوره مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی آسیا در رده سنی بزرگسالان و بیستمین دوره رقابتهای جوانان، از هفدهم اسفند در دهلی نو در حال برگزاری است.

ورپشتی، رکابزن ملی پوش در مرحله فینال مسابقات ماده 200 متر به مصاف رقیب خود رفت که با عملکردی قابل قبول مدال نقره تاریخ دوچرخه سواری ایران را کسب کرد.

در این ماده رکابزن مالزیایی که مقام قهرمانی جهان را در کارنامه خود به ثبت رسانده با استفاده از مربی استرالیایی با تجربه و سرمایه گذاری بالا موفق به کسب مقام قهرمانی شد.

حسنعلی ورپشتی، دوچرخه سوار بروجنی مدت شش سال است که عضو تیم ملی ایران است و این رشته را از شهرستان بروجن آغاز کرد سپس به تیم مس کرمان پیوست.

این دوچرخه سوار خوش اخلاق و بدون حاشیه بروجنی، چندین دوره قهرمان مسابقات دوچرخه سواری ایران شد و تمرینات سختی را پشت سرگذاشت.

وی، به دلیل نبود اسپانسر و حامی مالی مجبور به سفر به شهرهای دیگر شد، اما با این حال او یکی از ورزشکاران با اخلاق استان چهارمحال و بختیاری است./س

برچسب ها: دوچرخه ، سواری ، قهرمان ، بروجن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.