وزیر راه،‌ مسکن و شهرسازی گفت: تقاطع غیرهمسطح شهریار با هزینه 19 میلیارد تومان و 14 ماه زودتر از موعد مقرر به مرحله بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران؛ نیکزاد در مراسم افتتاح پروژه تقاطع غیرهمسطح شهریار که با حضور جمعی از مسئولین شهری و استانی این منطقه برگزار شد ضمن تشکر از مسئولین ذی‌ربط و پیمانکار این پروژه اظهار داشت: حمل و نقل و گسترش راهها محور توسعه است و سعی ما بر این است که با بهره گیری از مدل های چهارگانه حمل و نقل ارائه خدمات به شهروندان و عموم جامعه را به حداکثر ممکن برسانیم.
وی در ادامه افزود: در زمینه مسکن مهر نیز اقدامات بسیار مثبت و سازنده‌ای به مرحله انجام رسیده و به طور قطع یکی از اقدامات مثبت در دهه پیشرفت و عدالت را می توان در مسکن مهر مشاهده نمود.
نیکزاد در ادامه تصریح کرد:‌ طرح های بسیار مثبت و برجسته ای در این زمینه به مرحله اجرا و بهره برداری رسیده که افتتاح 11 هزار و 700 پروژه مسکن مهر در روز جاری از نمونه های این کار سازنده به شمار می‌رود.
*احداث 4میلیون و 200 هزار پروژه مسکن مهر در سال های اخیر
تمدن استاندار تهران در ادامه این مراسم با تشریح اهمیت پروژه تقاطع غیرهمسطح شهریار تصریح کرد: این طرح از پروژه های سنگین راه سازی در این شهرستان بود که با هم افزایی کلیه مسئولین ذی‌ربط به مرحله بهره برداری رسید.
وی در ادامه با اشاره به عملیاتی شدن پروژه های عظیم و حائز اهمیت مسکن مهر اظهار داشت: در سال های اخیر 4 میلیون و 200 هزار واحد مسکن مهر به مرحله بهره برداری رسید که کار ارزشمندی است، که با همیاری مسئولین تحقق پیدا کرد.
*185 پروژه عمرانی در شهرستان شهریار به بهره برداری رسید
در ادامه این مراسم عباس جوهری فرماندار شهرستان شهریار اظهار داشت: در ارزیابی استانداری تهران در مباحث عمرانی شهرستان شهریار بعد از تهران مقام اول را کسب نموده که این امر مؤید ظرفیت بالای این شهرستان است.
وی در خاتمه تصریح کرد: افتتاح 185 پروژه عمرانی در سال 91 را در کتاب قطور خدمت رسانی به مردم شریف این شهرستان با شیرازه ای مستحکم تقدیم شهروندان این منطقه می‌نماییم./جم
برچسب ها: نیکزاد ، شهروندان ، احداث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار