وزير راه وشهرسازي گفت: سه پروژه عمراني از جمله 2 پروژه راهي و يک پروژه مسکن از جمله 11 هزار و700 واحد مسکوني در استان تهران به بهره برداري رسيد

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران علي نيکزاد در مراسم بهره برداري از 11 هزار و700 واحد مسکن مهر در  شهرستان پاکدشت استان تهران با بيان اينکه  در دهه اول فجر 85 هزار واحد از 356 هزار 112 واحد افتتاح گرديد گفت: بهره برداري از 11 هزارو700 واحد مسکن مهر در استان تهران سري چهارم از افتتاح واحدهاي مسکن مهر در استان تهران به شمار مي رود.

وي با بيان اينکه در اين  پروژه ها 480 ميليارد تومان سرمايه گذاري شده است،افزود: 11 هزارو700 واحد مسکن مهر در پاکدشت قرار دارد که 3 هزار واحد‌آن از پروژه 8 هزار واحدي سايت امام رضا به بهره برداري رسيد.

وزير راه وشهرسازي در ادامه تصريح کرد: پروژه هاي از جمله افتتاح ميدان سپاه به طول 12 کيلومتر و با سرمايه گذاري 15 ميليارد تومان و ميدان چيتگر به طول 5.5 کيلومتر در 26 قطعه با سرمايه گذاري 505 ميليارد تومان به بهره برداري رسيد.

وي با اشاره به اينکه امروز سه پروژه از جمله 2 پروژه راهي و يک پروژه مسکن در استان تهران به بهره برداري رسيدافزود: در اين پروژه هي عمراني با همت مسئولان و با سرمايه گذاري  505 ميليارد تومان افتتاح شد.

نيکزاد در ادامه اظهار داشت: تا پايان دولت دهم ودر نيمه اول سال 92 تمامي واحدهاي مسکن مهر استان تهران  از جمله پرند،پرديس، پاکداشت،  به بهره برداري رسيد./عب
برچسب ها: عمران ، مسکن مهر ، نیکزاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار