فرمانده انتظامی شهرستان رفسنجان گفت: مخلان چهارشنبه پایان سال ‌دستگیر و تا 15 فروردین در بازداشت به سر می‌برند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ،سید‌محمد رضایی با اشاره به اینکه سال 91 سالی همراه با امنیت و آرامش د‌ر فسنجان بود، اظهار داشت: نیروی انتظامی همواره می‌کوشد تا امنیتی پایدار برای شهر ایجاد کند به ویژه در ایام تعطیلات نوروز که شاهد حضور گردشگران و مسافران نیز هستیم.

وی افزود: تمام نیروهای ما برای ایام نوروز ‌آماده‌باش هستند و با کانکس‌های‌ نیروی انتظامی که ورودی و خروجی شهر در چند نقطه در نظر گرفته شده، برای پاسخگویی مسافران و کنترل‌ در ساعات مختلف شبانه‌روز انجام وظیفه می‌کنند.

رضایی بیان داشت: کار‌های امنیتی برای شهروندان حائز اهمیت است و این امنیت را مرهون همکاران در شورای تامین‌، دستگاه قضایی و پیشگیری هستیم که همواره در راستای پیشگیری از وقوع جرم در صحنه‌ها حاضر بودند.

وی خاطر‌نشان کرد: طی ایام تعطیلات ماموران نیروی انتظامی در اماکن توریستی‌، پارک‌ها و دیگر تفرجگاه‌ها‌، کوهستان‌ها و ... حضور دارند و این ایام خرید پیش از سال نو نیز ماموران به صورت محسوس و نا‌محسوس بازار و دیگر اماکن خرید را کنترل می‌کنند.

فرمانده انتظامی رفسنجان با تاکید بر کنترل فرزندان از سوی والدین در چهارشنبه آخر سال بیان داشت: هر کس موجب ایجاد جنجال و حرکت نامتعارف شود و مخل آرامش و امنیت مردم باشد، دستگیر می‌شود.

وی گفت: همچنین افرادی که با اتومبیل و یا موتور‌سیکلت خود به گونه‌ای اختلال در نظم و امنیت به وجود آورند، دستگیر و وسیله نقلیه‌ آنها توقیف و تا 15 فروردین در بازداشتگاه‌ها به سر می‌برند.

رضایی ‌از مغازه‌داران به ویژه طلا و جواهر فروشی‌ها خواست در ایام خرید با روشن کردن دوربین‌های مغازه و مراقبت بیشتر از اموال‌خود جلوی سرقت‌های احتمالی را بگیرند.

وی عنوان کرد: شهروندان در صورت سفر اشیای قیمتی ‌و منزل خود را به افراد مطمئن بسپارند.

وی گفت: یگان امداد شهید ضیا‌الدینی برای منطقه 15 خرداد آماده شده و با‌ 70 نیروی توانا برای برقراری امنیت این منطقه کار خود را آغاز می‌کنند.
برچسب ها: رفسنجان ، مخلان ، بازداشت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.