کاله مازندران تیم فینالیست لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور برای تدارک اردویی شش روزه از امروز عازم تهران شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران کاله مازندران تنها تیم لیگ برتر والیبال امسال که همانند سال گذشته به مرحله نهایی این رقابت‌ها صعود کرد و یک پای فینال را از آن خود کرد صبح امروز برای تدارک اردو عازم تهران شد.

این تیم برای آمادگی هرچه بیشتر در دیدار فینال این رقابت‌ها و همچنین استراحت بهتر بازیکنان و کادر فنی برای رویارویی با متین دیگر تیم فینالیست این رقابت‌ها در تهران اردو برپا کرد.

کاله مازندران که مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر سال گذشته است باید در دیدار فینال این رقابت‌ها که زمان برگزاری آن از سوی سازمان لیگ برتر فدراسیون والیبال چهارشنبه و جمعه این هفته اعلام شده است مقابل متین ورامین صف‌آرایی کند.

تقابل عطایی و کارخانه دو مربی نام‌آشنای والیبال کشورمان به همراه دو تیم کهکشانی و پرمهره‌‌شان می‌تواند برای کسب جام قهرمانی این رقابت‌ها در نوع خوب جالب توجه باشد.

کاله مازندران و متین ورامین که در پایان مرحله گروهی لیگ برتر به ترتیب به رتبه‌های دوم و چهارم جدول دست یافتند در مرحله پلی‌آف توانستند دو دیدار از سه دیدار انجام شده مقابل پیکان تهران و سایپای البرز دو تیم قدرتمند خودروساز کشورمان را به سود خود به اتمام رسانند تا با شایستگی به دیدار نهایی صعود کنند.

دو تیم پیکان و سایپا نیز باید در ورزشگاه 12 هزار نفری آزادی تهران دیدار رده‌بندی را برگزار کنند.

رقابت‌های قهرمانی والیبال باشگاه‌های آسیا اردیبهش 92 به میزبانی ایران برگزار می‌شود/س

برچسب ها: اردو ، والیبال ، کاله
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.