مهم ترین عناوین خبری گروه "ورزشی" که در روز يكشنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: ماجدی: اعتراضمان را به این حکم به کمیته انضباطی ارائه کردیم، به احترام مردم بازی می‌کنیم اما از پیگیری حقوق‌مان باز نمی‌ایستیم ،‌بارسا تا آخرین نفس برای پیروزی مي جنگد و.... است

مهمترین عناوین خبری گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:

جدال "محمد علي" در قالب پرسپوليس - راه آهن

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1391/12/20/909360_339.jpg

 چهار بازی در آخرین روز از دیدار های هفته بیست و نهم لیگ برتر امروز برگزار می شود که در حساس ترین بازی، راه آهن و پرسپولیس در ورزشگاه آزادی به مصاف هم می روند.

جلسه ويژه استقلال براي رسيدگي به آراي کميته انضباطي
 آراء کمیته انضباطی در خصوص شرایط حاکم در تیم استقلال و اتفاقاتی که در جریان بازی استقلال مقابل تراکتورسازی رخ داد، اعلام شد و این آراء با اعتراض شدید و رسمی آبی ها همراه شده است.

به احترام مردم بازی می‌کنیم اما از پیگیری حقوق‌مان باز نمی‌ایستیم
 باشگاه فرهنگی ورزشی راه آهن که کاملاً متعلق به بخش خصوصی است بر رعایت اصول و استانداردهای ورزشی حرفه‌ای به وسیله تمامی اشخاص و مبادی ذیربط ورزشی تاکید دارد.

ماجدی: اعتراضمان را به این حکم به کمیته انضباطی ارائه کردیم
 سرپرست باشگاه استقلال در خصوص محرومیت تماشاگران استقلالی گفت: در حال حاضر ما نسبت به این رأی اعتراض داریم و قرار است از طریق کمیته انضباطی باشگاه این مسئله را به مسئولان کمیته انضباطی برسانیم.

کمالوند: یک ماه دیگر به اوج آمادگی می رسم/ در لیگ جهانی زنگ خطر حریفان هستیم
 آرش کمالوند، دریافت کننده تیم ملی والیبال کشورمان به دلیل مصدومیت شدید از ناحیه زانو یک سال از حضور در میادین مسابقات والیبال دور بود.

تقوی: از مهاجمان بپرسید چرا گل نمی زنند؟
سرمربی تیم فوتبال سایپا در مورد مشکل گلزنی تیمش گفت: تنها مهاجمان می دانند چرا موفق به گلزنی نمی شوند پس بهتر است از آنها بپرسید چرا گل نمی زنند؟

به احترام مردم بازی می‌کنیم اما از پیگیری حقوق‌مان باز نمی‌ایستیم
باشگاه فرهنگی ورزشی راه آهن که کاملاً متعلق به بخش خصوصی است بر رعایت اصول و استانداردهای ورزشی حرفه‌ای به وسیله تمامی اشخاص و مبادی ذیربط ورزشی تاکید دارد.

کاپیتان بانک کشاورزی، سرمربی تیم ملی والیبال ساحلی شد
رضا نائینی کاپیتان تیم والیبال بانک کشاورزی به عنوان سرمربی تیم ملی والیبال ساحلی کشورمان منصوب شده است.

هدایت اله ممبینی ناظر داوری کنفدراسیون فوتبال آسیا شد
 حسین عسگری، رئیس دپارتمان داوری که برای شرکت در جلسات کنفدراسیون فوتبال آسیا در مالزی به سر می برد، خبر داد هدایت اله ممبینی ناظر داوری کنفدراسیون فوتبال آسیا شده است.

بارسا تا آخرین نفس برای پیروزی مي جنگد
مدافع تیم فوتبال بارسلونا گفت: ما برای کسب موفقیت تمام توان و قدرت خود را به کار خواهیم گرفت.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار