سرپرست باشگاه استقلال در خصوص محرومیت تماشاگران استقلالی گفت: در حال حاضر ما نسبت به این رأی اعتراض داریم و قرار است از طریق کمیته انضباطی باشگاه این مسئله را به مسئولان کمیته انضباطی برسانیم.

میرشاد ماجدی سرپرست تیم فوتبال استقلال در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: محروم کردم تماشاگران از دیدن بازی در دبی از فوتبال دوا نمی کند هواداراچند تیم لیگ برتری تا الان محروم شدند ولی اتفاق مثبتی در فوتبال رخ نداده است.

ماجدی در ادامه اظهار داشت، در همه جای دنیا اقداماتی در جهت جذب تماشاگر می کنند تماشاگران ما که خود جوش به ورزشگاه می آیند مسئولان فوتبال آنها را محروم می کنند.

وی در ادامه بیان داشت: باشگاه استقلال هتک حرمت نسبت به کاظمیان و مظفری زاده را محکوم می کند به هر حال مسئله مد نظر باشگاه استقلال این است که به جای محروم کردن تماشاگران باید فرهنگسازی صورت بگیرد.

سرپرست استقلال عنوان کرد: به نظرم تماشاگران یک جلسه به ورزشگاه نیایند در بازی بعدی هم اخلاق را رهایت نخواهد کرد چراکه فرهنگسازی صورت نگرفته است.

ماجدی تصریح کرد: مسئولان تراکتورسازی با مطرح کردن اختصاص 50 درصد از ورزشگاه آزادی به هواداران تراکتور سازی حاشیه های قبل از بازی درست کردند برخی از مدیران جو سازی درست و تفکرات غلطی را در فوتبال ایجاد می کنند.

وی در ادامه بیان داشت: موقعی که مسئولان فوتبال قانون 10 درصد را برای تماشاگران ميهمان اجرا نمی کنند باعث بروز مشکلاتی در ورزشگاه می شوند جرقه حاشیه هایی ایجاد شده را جعفری مدیر عامل تراکتور سازی آغاز کرد.

وی در باره تشویق وی و قلعه نوعی از سوی کمیته انضباطی گفت: تشویق در فوتبال ها به این صورت است که فقط یک عده در جایی می نشینند و کف می زنند و پاداش در کار نیست.

وی در ادامه تصریح کرد: ما به دنبال پاداش نیستیم چرا که یکسری از وظایف قانونی مان را انجام دادیم و نسبت به توهینی که به مظفری زاده شد عذر خواهی کردیم.

وی عنوان کرد: محرومیت تماشاگران ما در بازی با گهر درود در هفته سی و یکم اعمال می شود و بازی با سپاهان تماشاگران می توانند حضور یابند.

وی درباره بازی 9 فروردین با سپاهان گفت: سازمان لیگ هنوز ابلاغیه ای به ما نداده که این بازی در 9 فروردین برگزار یا در زمان دیگری انجام می شود./آق

برچسب ها: ماجدی ، استقلال ، تماشاگر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار