معاون سازمان حمايت مصرف کنندگان و توليد کنندگان از ذخاير مطلوب کالاهاي اساسي و پر تقاضاي شب عيد خبر داد و از شهروندان خواست با آرامش کامل و متناسب با نياز واقعي خود در بازارهاي کالا و خدمات خريداري کنند.

به گزارش سرويس اقتصادي باشگاه خبرنگاران،‌ مجتبي فراهاني در مصاحبه با راديو اقتصاد گفت: ذخاير مواد پروتئيني و کالاهاي اساسي و پر تقاضا بيش از نياز واقعي بازار است و از مردم انتظار داريم متناسب نياز خود خريداري کنند تا برخي افراد سودجو و محتکر فرصت سوء استفاده را بدست نياورند.

وي افزود: انواع کالاها در اندازه هاي زياد ذخيره سازي شده است و هيچ گونه مشکل تأمين کالا نداريم و رفتار آرام مردم هم کمک مي کند قيمت ها به خوبي سامان دهي شود و تقاضاهاي واقعي در طول زمان تأمين خواهد شد.

فراهاني مديريت خريد مردم را در ساماندهي توزيع و قيمت ها مؤثر دانست و گفت: با اين رفتار، فضاي کاذب رواني در بازار خنثي مي شود.

وي همچنين از استقرار گسترده عوامل بازرسي و نهادهاي نظارتي در کف بازار خبر داد و افزود: چادرهاي بازرسي هم در برخي مناطق ايجاد شده است تا دسترسي شهروندان به مسئولان بازرسي و نظارت و انتقال شکايت، انتقاد و ديدگاه فراهم شود.

معاون سازمان حمايت مصرف کنندگان و توليد کنندگان گفت: سامانه 124 هم آماده دريافت شکايت شهروندان است و در تهران بعد از نيم ساعت و در شهرستان ها بعد از يک ربع به محل تخلف مراجعه و به شکايات مردم رسيدگي مي کنند.

فراهاني تأکيد کرد: به همه شهرونداني که با سامانه 124 تماس مي گيرند کد رهگيري شکايت ارائه مي شود و هدف ما برخورد بازدارنده در محل تخلف است.

وي تصريح کرد: طرح گسترده نظارت و بازرسي در بازار کالا تا آخر فروردين ادامه خواهد داشت./عب
برچسب ها: کالا ، شب عید ، ذخیره ، تقاضا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار