نماینده مُعین شهرستان های دماوند و فیروزکوه و رودهن در مجلس شورای اسلامی گفت: عزتمندی و اقتدار روزافزون ایران اسلامی بار دیگر در نشست اخیر ˈ1+5ˈ به منصه ظهور رسید.

ˈلاله افتخاریˈ درگفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن با اشاره به نشست نمایندگان ایران با گروه موسوم به ˈ1+5ˈ در قزاقستان اظهارکرد: لحن استکبارگران در این دوره از نشست ها عوض شده بود و به روشنی شاهد عقب نشینی آنان از مواضع پیشین بودیم.

وی گفت: پیشی گرفتن از دشمنان در اعمال تحریم ها که آنان را دچار مشکلات جدی کرد، از الطاف خفیه الهی بود.

نماینده مُعین شهرستان های دماوند و فیروزکوه و رودهن بیان کرد: امروز شاهد افول توانمندی های جبهه غرب و قدرت پوچ و ظاهری آنها هستیم و برعکس، هر روز بر عزت، اقتدار و عظمت ایران اسلامی افزوده می شود.

وی با اشاره به هدیه مقام معظم رهبری به مردم در آستانه سال نو، خاطرنشان کرد: این عیدانه از منابع تحت کنترل و اختیار معظم له پرداخت شد و در اختیار مجلس یا دولت نبود.

افتخاری با بیان در پیش بودن انتخابات افزود: مردم فهیم ایران اسلامی به افرادی رای خواهند داد که سوز خدمتگزاری، قانونمندی، سلامت در گفتار و کردار و ولایتمداری داشته باشند.

وی هشدار داد: مسائلی نظیر خرج بی حساب و کتاب کاندیداها، ارائه قول هایی که در اختیار آنان نیست سنگ محکی برای مردم در رد صلاحیت آن کاندیدا است.

نماینده مردم ری، اسلامشهر، شمیرانات و رباط کریم در مجلس با بیان در پیش بودن چهارشنبه آخر سال که روز رسیدگی به امور مستضعفان، مستمندان و درماندگان نام گرفته، ادامه داد: آحاد مردم شریف ایران اسلامی با حضور در این صحنه می توانند چهارشنبه ای الگویی، الهام بخش و ماندگار به ثبت برسانند.

وی در خاتمه با اشاره به بررسی مسائل و مشکلات مبتلابه شهرستان، بیان کرد: جلسات مختلفی در این راستا با وزرا، معاونان وزرا و نمایندگان آنان، همچینن استاندار و معاونان استاندار برگزار شده است که انشاء الله با سعه صدر مردم در آینده ای نزدیک به نتیجه لازم خواهد رسید./س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.