امروز با ورود سامانه بارشی جدید ابتدا برای شمال غرب و غرب، به تدریج جنوب غرب،دامنه های البرز و فردا علاوه برمناطق فوق سواحل شمالی، مرکز، جنوب، شمال شرق، شرق بارش برف و باران و وزش باد پیش بینی می شود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران از سازمان هواشناسی کشور، از امروز"شنبه 19 اسفندماه 91" تا ظهر فردا"یکشنبه 20 اسفندماه91" وزش باد گرم در استان های "اردبیل" و "گیلان" رخ می دهد همچنین از ظهر امروز سامانه بارشی دیگری وارد کشور می شود و ابتدا شمال غرب و غرب، به تدریج جنوب غرب، دامنه های البرز و فردا علاوه بر مناطق فوق سواحل شمالی، مرکز، جنوب، سپس شمال شرق، شرق را در بر گرفته سبب بارش برف و باران و وزش باد خواهد شد.


براساس این گزارش، از ظهر امروز بارش رگباری و بارش برف و وزش باد در استان های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، زنجان، کردستان و بتدریج در استان های کرمانشاه، ایلام، لرستان، خوزستان، همدان، مرکزی، چهارمحال و بختیاری، البرز، قزوین، تهران و بارش پراکنده در استان های کهگیلویه و بویر احمد، قم، سمنان و غرب اصفهان دور از انتظار نیست.
لازم به ذکر است، سامانه بارشی فوق روز دوشنبه نیز در اکثر نقاط کشور فعال بوده و روز سه شنبه در نیمه شرقی فعال بوده و سپس از کشور خارج می شود.
گفتنی است، وضعیت آب و هوای استان های تهران و البرز امروز ابری در پاره ای نقاط بارش پراکنده باران و وزش باد و در ارتفاعات بارش برف پیش بینی می شود./س
برچسب ها: بارش ، باران ، سامانه ، بارشی ، غرب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار