از امروز"سه شنبه 15 اسفندماه 91" تا "جمعه 18 اسفندماه 91" بتدریج در غالب نقاط کشور دمای هوا کاهش خواهد یافت و این کاهش دما در نیمه شمالی و نیمه غربی کشور 15 تا 20 درجه سانتی گراد خواهد بود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران از سازمان هواشناسی کشور، بررسی نقشه های پیش یابی هواشناسی نشان می دهد که سامانه بارشی فعال بر روی کشور،امروز"سه شنبه 15 اسفندماه 91"،نوار غربی، مرکزی و استان های واقع در نیمه شمالی کشور را تحت تاثیر خود قرار داده و سبب بارش های باران و برف،وزش باد و کاهش دما در این مناطق خواهد شد و فردا ضمن بارش های شدیدتر همراه با کاهش قابل توجه دما در مناطق ذکر شده،این بارش ها عمدتا بصورت برف و کولاک ادامه خواهد یافت.


براساس این گزارش، پنج شنبه بتدریج بارش برف در استان های غربی قطع خواهد شد ولی بارش در دیگر نقاط کشور بجز جنوب شرق ادامه خواهد یافت و همچنین سامانه بارشی روز جمعه از از مرزهای شرقی کشور خارج می شود.

لازم به ذکر است از امروز تا جمعه بتدریج در غالب نقاط کشور دمای هوا کاهش خواهد یافت و این کاهش دما در نیمه شمالی و نیمه غربی کشور 15 تا 20 درجه سانتی گراد خواهد بود وهمچنین ،فردا و چهارشنبه دریای خزر و خلیج فارس مواج خواهد بود.

گفتنی است، وضعیت آب و هوای استان های تهران و البرز امروز، ابری گاهی بارش باران و وزش باد در ارتفاعات بارش برف پیش بینی می شود.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار