از بعدازظهر فردا در نوار غربی کشور از ناپایداری ها کاسته می شود و بارش ها در مرکز، سواحل شمالی، شمال شرق، شرق و برخی مناطق جنوب شرق ادامه خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران از سازمان "هواشناسی" کشور، امروز "چهارشنبه 16 اسفندماه 91" بارش ها به در دامنه های مرکزی و جنوبی زاگرس، برخی مناطق مرکز و از اواخر وقت وطی فردا در شمال شرق کشور شدت خواهد گرفت.
براساس این گزارش، از بعدازظهر فردا در نوار غربی کشور از ناپایداری ها کاسته می شود و بارش ها در مرکز، سواحل شمالی، شمال شرق، شرق و برخی مناطق جنوب شرق ادامه خواهد داشت همچنین این سامانه اواسط روز جمعه از مرزهای شرقی کشور خارج می شود.


شایان ذکر است که طی امروز "چهارشنبه 16 اسفندماه 91"و فردا "پنجشنبه 17 اسفندماه 91" در نیمه غربی و شمالی کشور و طی روز جمعه در نیمه شرقی کاهش محسوس دما رخ می دهد.
لازم بذکر است، طی روز های آینده خلیج فارس و دریای خزر مواج خواهد بود وهمچنین امروز و فردا در برخی استان های نوار شرقی وجنوبی کشور بویژه استان "خوزستان" وزش باد شدید رخ می دهد.
گفتنی است، وضعیت آب و هوای استان های "تهران و البرز" امروزابری در بعضی ساعات بارش باران و برف و وزش باد پیش بینی می شود./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار