از عصر امروز و طی فردا، در استان های "سمنان" و "خراسان رضوی" وزش باد شدید سبب ایجاد خسارت خواهد شد و این شرایط در برخی نقاط استان های یزد،کرمان،سیستان وبلوچستان و خراسان جنوبی با گردو خاک همراه است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران از "سازمان هواشناسی" کشور، امشب "چهارشنبه16 اسفندماه91"، بررسی نقشه های پیش یابی نشان می دهد که فعالیت سامانه بارشی در نیمه غربی کشور ،مناطق مرکزی، دامنه های جنوبی البرز، سواحل جنوبی خزر و شمال شرق کشور به شکل ابرناکی، بارش باران، برف و وزش باد و در مناطق مستعد به شکل تگرگ است.
براساس این گزارش،از عصر امروز "چهارشنبه16 اسفندماه91" و طی فردا "پنجشنبه17 اسفندماه91" در استان های سمنان و خراسان رضوی وزش باد شدید سبب ایجاد خسارت خواهد شد و همچنین این شرایط در برخی نقاط استان های یزد،کرمان،سیستان وبلوچستان و خراسان جنوبی نیز رخ می دهد که با گردو خاک همراه است.


لازم به ذکر است، امروز "چهارشنبه16 اسفندماه91" و فردا "پنجشنبه17 اسفندماه91" ابتدا در جاده های کوهستانی منتهی به استان های اردبیل،گیلان،مازندران،گلستان،آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی،زنجان،قزوین، البرز،تهران، شمال سمنان، همدان، کردستان، کرمانشاه، لرستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد، جنوب اصفهان، شمال فارس، شمال خوزستان و سپس خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی ریزش برف و کولاک سبب اختلال در تردد جاده های کوهستانی می شود و همچنین توصیه می شود که از تردد غیر ضروری در این مناطق جلوگیری شود.
گفتنی است، وضعیت آب و هوای استان های تهران و البرز ، امروز "چهارشنبه16 اسفندماه91" و فردا "پنجشنبه17 اسفندماه91"، ابری گاهی بارش باران و برف و وزش باد خواهد بود از اینرو دمای هوای طی این مدت به زیر صفر و همچنین -3 درجه زیر صفر نیز خواهد رسید./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار