بخشدار لاریجان از توابع شهرستان آمل از مرگ دو نفر از سرنشینان یک دستگاه خودروی سواری دیروز در این بخش به علت گرفتار شدن در برف و کولاک خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران ، ولی محمدفضلی گفت: این افراد که خودرویشان به خاطر بارش شدید برف و کولاک در جاده متوقف شده بود، برای گرم نگه داشتن خود خودرو را روشن نگه داشتند که در نهایت برف انباشته شده بر روی جاده، جلوی خروجی اگزوز خودرو را بست وسبب نشت گازمنواکسیدکربن به داخل خودرو شد.

وی افزود: این خودرو سه سرنشین داشت که دو تن از آنان پیش از سر رسیدن امدادگران خفه شده و جان باختند و تنها بازمانده خودروی مرگ نیز توسط امدادگران هلال احمر و کارکنان بخشداری برای درمان به مراکز درمانی شهرستان آمل انتقال یافت.

بخشدار لاریجان با اشاره به بسته بودن راه ارتباطی 15 روستای این بخش از روز چهارشنبه این هفته تاکنون به علت بارش و انباشت شدید برف و کولاک، گفت: سرنشینان این خودرو از آمل به سمت روستای " لهر " در دهستان " دلارستاق" بخش لاریجان در سفر بودند که خودرویشان در میانه راه از رفتن بازایستاد.

فضلی با تاکید براینکه تردد در روستاهای برفی لاریجان فقط با زنجیر چرخ امکان پذیر است، از افرادی که سفرهای آنان در این ایام ضرورت ندارد خواست تا از تردد در این مسیرها خودداری کنند.

او افزود: هم اکنون در15روستای مناطق دلارستاق،" نمارستاق شمالی و جنوبی" بیش از 30 تا 50 سانتی متر برف بر زمین نشست و راه تردد اهالی این روستاها را با مناطق شهری به طور کامل بسته است./س

برچسب ها: برف ، لاریجان ، مرگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.