با بارش اخیر برف در تهران ستاد برف روبی شهرداری منطقه یک به صورت آماده باش وارد عمل شد و به صورت شبانه روزی اقدام به برف روبی معابر نمود.

 به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران از  شهرداری منطقه یک ، مهندس مجید نوربخش رییس ستاد برف روبی و معاون امور شهری و فضای سبز شهرداری این منطقه با اعلام خبر فوق اظهار داشت : با پیش بینی های انجام شده و گزارش سازمان هواشناسی مبنی بر بارش برف در پایان هفته کلیه نیروهای نواحی ده گانه ،پیمانکاران ، نیروهای انسانی ستاد برف روب و ... از ساعت 23 روز چهارشنبه - 16 اسفند ماه - تا عادی شدن وضعیت تردد شهروندان به صورت شبانه روزی اقدام به بازگشایی و برف روبی معابراصلی و بزرگراهی  کردند.
وی افزود: به دلیل محدودیت ترافیکی در بزرگراه شهید آیت ا... صدر محورهای شمال تهران شامل خیابان های شهید لواسانی،شهید باهنر، بلوار ارتش و... بخشی از ترافیک عبوری را در خود جای داده که برای سهولت در تردد شهروندان معابر اصلی در اولویت برف روبی قرار گرفت تا تردد جاری شود. 
به گفته وی  ارتفاع برف در نواحی شمالی منطقه به 40 سانت رسید ه بود که عملیات برف روبی در معابر اصلی و فرعی شهرک های واقع در ارتفاعات نیز بر اساس اولویت انجام شد . 
نوربخش تصریح کرد: کلیه مخازن زرد رنگ در سطح معابر اصلی شارژ بوده و در اختیار شهروندان قرار دارد و سایت های برف روبی و کلیه ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین همه آماده خدمات رسانی به شهروندان هستند./ف
برچسب ها: عملیات ، برف ، معابر ، تهران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار