صبح فردا"یخبندان" و مه صبح گاهی همراه با کاهش دید در اغلب مناطق رخ خواهد داد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران از سازمان هواشناسی کشور،سامانه بارشی فعال بر روی کشور امروز "پنچ شنبه 17 اسفندماه 91"  همچنان سبب بارش برف، در برخی نقاط باران،وزش باد و کاهش دما در مناطق تهران،مرکزی،شمال شرق،شرق ،سواحل دریای خزر،غرب و برخی نقاط شمال غرب و جنوب کشور خواهدشد.
براساس این گزارش،امشب "پنچ شنبه 17 اسفندماه 91"  از میزان بارش در نیمه غربی و مرکزی کاسته شده و صبح فردا یخبندان و مه صبح گاهی همراه با کاهش دید در اغلب مناطق فوق رخ خواهد داد.
لازم به ذکر است، سامانه بارشی فردا در شمال شرق مستقر بوده و در اواخر این روز از کشور خارج می شود ،همچنین طی 24 ساعت آینده وزش باد شدید در نیمه شرقی و دامنه های البرزپیش بینی می شود.


گفتنی است، امروز در برخی استان های آذربایجان غربی،آذربایجان شرقی،کردستان، اردبیل، زنجان، گیلان، مازندران، گلستان، قزوین، البرز، تهران، سمنان فردا علاوه بر مناطق فوق در استان های خراسان شمالی، خراسان رضوی، اصفهان، چهارمحال بختیاری، لرستان و کرمانشاه  بارش برف و باران سبب کاهش شدید دمای بیش از 15 درجه و یخبندان شده که می تواند سبب آسیب رساندن به درختان شکوفه دار و محصولات زراعی گردد،لذا توصیه می شود طی این مدت تاحدامکان از درختان شکوفه دارو تاسیسات کشاورزی بویژه آبیاری تحت فشار حفاظت لازم با روش های مرسوم بعمل آید.
همچنین، با انتقال گردو غبار از روی عراق به کشور امروز تداوم این وضعیت و کاهش دید در استان خوزستان وگسترش آن به استان های کرمانشاه و ایلام پیش بینی می شود.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار