«ادواردو دل بوئی» سخنگوی دبیر کل سازمان ملل از به گروگان گرفته شدن بیست نفر از نیروهای صلح بان این سازمان در بلندیهای جولان اشغالی به دست افراد مسلح خبر داد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران   دل بوئی گفت: فرماندهی نیروهای ناظر بر آتش بس سازمان ملل مستقر در منطقه حائل جولان اشغالی امروز از توقف یک کاروان بیست نفره از نیروهای خود در محدوده منطقه لاین-بی و به گروگان گرفته شدن آنها به دست یک گروه سی نفره از افراد شبه نظامی خبر داده است.

ناظران سازمان ملل در یک ماموریت عادی تدارکاتی حضور داشتند که در نزدیکی پست نگهبانی شماره پنجاه و هشت به اسارت این شبه نظامیان درآمدند. این پست نگهبانی هفته گذشته به دنبال درگیریهای سنگین آسیب دیده و تخلیه شده بود.

فرماندهی صلح بانی سازمان ملل مستقر در منطقه الجمله با اعزام یک تیم از نیروها به بررسی موضوع پرداخته و این تیم در حال ارزیابی موضوع و تلاش برای یافتن راه حل است.

وی درباره انتشار نوار ویدئویی در سایت یوتیوب هم گفت:تنها چیزی که من می دانم این است که در حدود سی نفر شبه نظامی یک گروه بیست نفری از نیروهای حافظ صلح ما را در منطقه حائل متوقف و به اسارت خود درآورده اند.این تنها اطلاعاتی است که همین حالا می توانم در اختیار شما قرار دهم.ما باید منتظر باشیم و ببینیم اوضاع چگونه پیش خواهد رفت.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار