نيروهاي امنيتي وابسته به اداره کل امنيت کشور در اسماعيليه مصر معاون وزير کشور را به گروگان گرفتند و تهديد کردند تا به مطالباتشان پاسخ داده نشود او را آزاد نمي کنند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پايگاه خبري محيط ، سرلشکر ماجد نوح معاون امنيتي وزير کشور که روز گذشته براي ديدار با نيروهاي امنيتي و بررسي مشکلات آنها وارد اسماعيليه شده بود از طرف افسران پليس اسماعيليه به گروگان گرفته شد و گروگانگيران شرط آزادي او را ديدار سرلشکر محمد ابراهيم ، وزير کشور با نيروهاي امنيتي اسماعيليه عنوان کردند و افزودند مي خواهند مشکلاتشان را به طور مستقيم با وزير کشور در ميان بگذارند.
همچنين افسران امنيتي و نيروهاي شاغل در سرويس امنيت مرکزي اسماعيليه  اعلام کردند از امروز تا زماني که وزير کشور به خواسته هاي آنان پاسخ مثبت ندهد بر سر کارشان حاضر نمي شوند.
 اصلي ترين خواسته اعتصاب کنندگان اين است که نيروهاي امنيتي نبايد در اهداف سياسي به کار گرفته شوند.
ضرورت نوسازي تسليحات نيروهاي امنيتي، حمايت از افسران و نيروهايي که به دليل انجام وظيفه در ماموريتها براي حفاظت از تاسيسات دولتي تحت پيگرد جنايي قرار گرفته اند و همچنين حل مسائل امنيتي استان پورت سعيد از ديگر خواسته هايي اعتصاب کنندگان است.





برچسب ها: بین الملل ، مصر ، گروگان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار