شهردار منطقه 8 از کاشت 50 هزار اصله نهال تا پایان سال جاری در سطح این منطقه خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران، محمد مهدی شادالوئی با اعلام این مطلب گفت: در آستانه نوروز ، و با هدف توسعه فضای سبز و حفظ محیط زیست 50 هزار اصله نهال در  سطح محدوده کاشته می شود.
 
وی با اشاره به ویژه بر نامه های  روز درختکاری افزود: با توجه به گستردگی این طرح ، امسال علاوه بر اهداء نهال در هفته منابع طبیعی به شهروندان ، درتمامی معابر و محل های مستعد نیز عملیات کاشت نهال صورت می گیرد.
 
شادالوئی تصریح کرد: برگزاری کلاس های آموزشی درباره نگهداری گیاهان آپارتمانی ، توزیع بروشورهایی که حاوی اطلاعات لازم در مورد نحوه کاشت درخت است و به شهروندان کمک می کند تا با کاشت صحیح و اصولی نهال آشنا شوند از جمله برنامه های شهرداری منطقه 8 در روز درختکاری است.
 
وی گفت: آغاز عملیات هرس درختان و درختچه‌ها، واکاری نهال‌ها در معابر سطح منطقه، جانمایی فلاور باکس‌های گل در معابر ، درج پیام‌های فرهنگی و آموزش در سطح بوستان‌ها از دیگر برنامه های اجرایی در طرح استقبال از نوروز است.
 
شادالوئی افزود: همچنین واحد فضای سبز منطقه 8 با برگزاری ویژه برنامه های مختلف در بوستانها، اهمیت کاشت درخت را برای شهروندان تشریح می کنند.
 
شهردار منطقه 8 با اشاره به ارتقای سطح آراستگی بوستان‌ها افزود: نظافت معابرتاسیسات و تجهیزات پارکی، تعمیر و رنگ‌آمیزی مبلمان و وسایل بازی و ورزش بوستان‌ها، کنترل سیستم روشنایی، شوینده‌ها و کنترل شیرآلات و رفع معایب آن در راستای ارتقای سطح آراستگی بوستان‌ها نیز  اجرا می‌شود.
 
شادالوئی گفت: طراحی لباس متحد کارگران فضای سبز، کاشت گل‌های فصلی در بوستان‌ها، میادین و ریفوژ معابر اصلی و برگزاری مراسم جشن درختکاری با حضور  شهروندان از دیگر برنامه‌های اعلام شده در ستاد  استقبال از نوروز است./ز
برچسب ها: اصله ، نهال ، شهردار ، هرس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار