تشکیل چندین کرسی آزاداندیشی، اردوهای جهادی، تریبون آزاد دانشجویی، راهیان نور و مسائل مختلف فرهنگی از جمله مهمترین اولویت‌های رییس دانشگاه در کنار التزام ویژه به ارتقای آموزشی و علمی دانشگاه است.

به گزارش گروه علمي باشگاه خبرنگاران ، محمد خجسته در جمع حاضران در اردوی 5000 نفری دانشجویان و اساتید دانشگاه آزاد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و امام شهیدان، با بیان اینکه سرزمین شلمچه میزبان خون پاک شهدای دفاع مقدس بوده است، اظهارکرد: با کمی توجه در وصیت‌نامه شهدا شاهدیم که عشق به ولایت در وجود آنها موج می‌زد و همیشه بازماندگان را به تبعیت، عشق، محبت و دفاع از ولایت فقیه دعوت می‌کردند.


وی تاکید کرد: در نظام جمهوری اسلامی ایران ولی فقیه خود را از تمام دلبستگی‌های دنیوی جدا کرده است و ما نیز باید با تمام وجود از ولایت فقیه حمایت و دفاع کنیم.


خجسته با اشاره به مدت زمان فعالیت فرهاد دانشجو در دانشگاه آزاد، گفت: فرهاد دانشجو در این مدت نهایت تلاش خود را در جهت اعتلای این دانشگاه به کار بسته است و تنها به علت کسالتی که داشت نتوانست در کنار شما دانشجویان حاضر باشد.


وی افزود: از جمله دلایل اصلی موفقیت فرهاد داشنجو در این یک‌ سال شخصیت آکادمیک و نظم ویژه‌ وی که دوری از حاشیه‌سازی است که در گذشته این مورد در دانشگاه وجود داشت.


وی ادامه داد: تشکیل چندین کرسی آزاداندیشی، اردوهای جهادی، تریبون آزاد، راهیان نور و مسائل مختلف فرهنگی از جمله مهمترین اولویت‌های ریاست جدید دانشگاه در کنار التزام ویژه به ارتقای آموزشی و علمی دانشگاه بوده است.


خجسته رمز موفقیت فرهاد دانشجو را در التزام، عشق و تبعیت از ولایت فقیه و عملکرد اصولی در چهارچوب قانون عنوان کرد و افزود: در حال حاضر دانشگاه آزاد در نقطه‌ عطفی قرار دارد. امیدوارم دانشجویان و اساتید با خلوص نیت و پشتکار خود توطئه‌ دشمن را خنثی و آنها را نابود کنند./ز2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.