اولین نشست کمیته اجرایی مسابقات والیبال جام باشگاههای مردان آسیا صبح امروز در فدراسیون والیبال برگزار شد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، مسابقات والیبال جام باشگاههای آسیا در سال 2013 به میزبانی کشورمان برگزار می شود و به همین منظور کمیته اجرایی این مسابقات صبح امروز یکشنبه 13 اسفندماه با حضور مسئولان فدراسیون و کمیته های مختلف در دفتر رییس فدراسیون والیبال اولین نشست خود را انجام داد.

در این نشست محمدرضا داورزنی رییس فدراسیون، افشاردوست دبیرکل، درخشنده مسئول کمیته ریدادهای بین المللی، پورحسن رییس سازمان لیگ، حاتمی مسئول کمیته داوران، دریابیگی مسئول کمپ تیم های ملی، احمدی نیا مسئول کمیته روابط عمومی، خوشدل مسئول کمیته اسکان  اسکان و درفش کاویان، کمیته روابط بین الملل مسئولانی بودند که در نشست امروز حاضر شدند.
 
رییس فدراسیون والیبال با اشاره به تلاش برای برگزاری خوب این مسابقات اعلام کرد که این مسابقات باید همانند سایر میزبانی های ایران به نحو احسن باشد. ضمن اینکه بر اقتصاد مقاومتی، صرفه جویی در هزینه ها و جذب اسپانسر در برگزاری سطح بالای این مسابقات تاکید شد.

محمدرضا داورزنی در ادامه گفت: این برای اولین بار است که 14 تیم در رقابتهای جام باشگاههای آسیا شرکت می کنند و در سالهای گذشته تعداد تیم ها کمتر از 8 تیم بود. همچنین در صورتی که یکی از تیم ها از حضور در مسابقات انصراف دهد به احتمال فراوان می توانیم تیم دوم ایران را جایگزین کنیم.

در ادامه این نشست مسئولان کمیته های مختلف در مورد وظایف خود در برگزاری این مسابقات بحث و تبادل نظر کردند.

طبق برنامه اعلام شده از سوی کمیته برگزاری مسابقات، ورود کمیته کنترل 29 فروردین ماه، ورود تیم ها 30 فروردین و جلسه فنی عمومی 31 فروردین ماه برگزار می شود.

رقابتهای والیبال جام باشگاههای مردان آسیا از 1 تا 9 اردیبهشت به میزبانی کشورمان و در ورزشگاه 12 هزار نفری آزادی برگزار می شود./زر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار