استانداران استان های كرمانشاه و ازمیر تركیه در دیدار با یكدیگر بر افزایش تبادلات تجاری و همچنین روابط اقتصادی، اجتمایی و گردشگری میان استان های خود تاكید كردند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

'سید دادوش هاشمی' كه در راس هیاتی اقتصادی به تركیه سفر كرده بود، در دیدار با 'مصطفی جاهد كراچ' استاندار ازمیر كه در محل استانداری این شهر برگزار شد، به تشریح ظرفیت ها و ویژگی های كشاورزی، صنعتی و گردشگری استان پرداخت و گفت: كرمانشاه در تمامی این زمینه ها از توانمندی های زیادی برخوردار است.

وی همچنین اعزام هیات های اقتصادی ازمیر به كرمانشاه و بازدید ازظرفیت های استان را در جهت تحكیم روابط و آشنایی بیشتر طرفین لازم و مفید فایده دانست.

هاشمی در ادامه با تاكید بر ظرفیت های تجاری استان و افزایش صادرات غیرنفتی كرمانشاه در چهار سال گذشته، خواستار سرمایه گذاری های مشترك میان استان های كرمانشاه و ازمیر و افزایش حجم مراودات تجاری شد.

در این نشست همچنین استاندار ازمیر تركیه گزارشی از توانمندی های اقتصادی استان خود ارائه و خواستار هم افزایی و همكاری اقتصادی بیشتر با كرمانشاه شد.

'مصطفی جاهد كراچ' خواستار حمایت كشورمان از میزبانی نمایشگاه اكسپو 2020 در شهر ازمیر تركیه شد و اظهار داشت: تمهیدات لازم برای برگزاری مطلوب و موثر این رخداد مهم جهانی اندیشیده شده و امكانات لازم نیز فراهم خواهد شد/س

برچسب ها: روابط ، اقتصادی ، باترکیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.