نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت، از انتشار بیش بیش از 350 عنوان کتاب در زمینه پاسخگویی به شبهات وهابیت و معرفی مکتب تشیع خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم ، حجت الاسلام و المسلمین قاضی عسکر با اشاره به اقدامات انجام شده در سازمان حج و زیارت در حوزه تالیف و نشر کتب، خاطرنشان کرد: تا کنون بیش از 900 اثر در زمینه آموزش و اطلاع رسانی و بیش از 350 عنوان کتاب به زبان فارسی و عربی در زمینه پاسخگویی به شبهات وهابیت و معرفی مکتب تشیع به چاپ رسیده و مجموعه آثار بیش از 2 میلیون نسخه تیراژ داشته است.

وی که در حاشیه برپایی سومین نمایشگاه تخصصی کتاب حوزه سخن می گفت ،اظهار داشت: این نمایشگاه نسبت به دو سال گذشته رشد نسبتا خوبی داشته و اصولا عرضه تخصصی کتاب، کار بسیار مفید و موثری است و مراجعه کنندگان به خوبی می توانند نیازهای پژوهشی و مطالعاتی خود را تامین کنند.

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت با بیان این که برگزاری اینگونه نمایشگاهها ، محققین و پژوهشگران را به سمت تالیف و تدوین آثار فاخر و ارزشمند سوق می دهد، تصریح کرد: برگزاری این نمایشگاه ها به خوبی نشان می دهد کارهای بازاری، بی محتوا و اقتباسی به صرفه نخواهد بود و با استقبال مردم رو به رو نمی شود.

سومین نمایشگاه تخصصی کتاب حوزه، نمایشگاه تخصصی كتاب حوزه از هشتم الی 15 اسفندماه در مجتمع امام خمینی صبح ها از ساعت 9 تا 12 و عصرها از ساعت 15 تا 30/20 پذیرای علاقه مندان است./س

برچسب ها: قم ، وهابیت ، کتاب ، پاسخگویی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.