رئیس مجمع نمایندگان استان اردبیل با اشاره به گلایه کارکنان و پرسنل دستگاه‌های مختلف اجرایی اردبیل در پرداخت نشدن و یا دیر پرداخت شدن حق و حقوقشان گفت: این موضوع قابل قبول نیست.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/کمال‌الدین پیرمؤذن در جلسه شورای اداری شهرستان اردبیل افزود: برای آب شرب شهرستان اردبیل درصدد تأمین اعتبار لازم و همچنین خرید تجهیزات مناسب برای استفاده از آب شرب مطلوب هستیم تا بتوانیم گله‌مندی‌های مردم و نارضایتی‌های آنها را به حداقل برسانیم.

وی گفت: ‌وزیر نیرو قول مساعد داده که تا فصل تابستان مشکل آب شرب اردبیل را با به کارگیری تجهیزات و امکانات مدرن برطرف کند؛ در این زمینه به نظر می‌رسد، امکانات و برخی نیازهای ضروری باید خریداری و در محل تصفیه‌خانه نصب شود.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی همچنین در پیش‌بینی اوضاع و احوال انتخابات خاطرنشان کرد: با اعلام آمادگی کاندیداهای متعدد از گروه‌ها و احزاب مختلف به نظر می‌رسد کهانتخابات خرداد 92 انتخاباتی پرکاندیدا و پرتراکم از لحاظ ثبت‌نام‌ باشد.

پیرمؤذن افزود: ‌در این انتخابات سعی می‌کنیم به همراه دیگر مدیران اجرایی اصل بی‌طرفی را رعایت کنیم تا مردم آگاهانه و با درنظر گرفتن شرایط و موقعیت انتخاب اصلح خود را داشته باشند.

وی گفت: اقتداری که ملت ایران در انتخابات ریاست جمهوری و شوراها بار دیگر از خود به نمایش می‌گذارند، می‌تواند زمینه مناسبی باشد تا نگرانی‌ها و نارضایتی‌ها به حداقل رسیده و ضمانت خوبی را در عرصه پایداری جمهوری اسلامی ایران شاهد باشیم./س

برچسب ها: اردبیل ، پرداخت ، حقوق ، کارکنان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.