سرپرست كمیته امداد امام خمینی (ره) كشور از ساخت 21 اردوگاه فرهنگی تربیتی از سوی این نهاد در استانهای مختلف خبر داد.

'حسین انواری در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ياسوج افزود: برای ساخت این اردوگاه ها افزون بر 600 میلیارد ریال هزینه شده است.
وی با اشاره به خدمات نظام اسلامی و كمیته امداد امام خمینی (ره) به خانوارهای مددجو و توجه به ادامه تحصیل فرزندان این قشر نیازمند حمایت افزود: هر كدام از اردوگاه فرهنگی تربیتی در زمینی به مساحت پنج هكتار و با متوسط هزینه 30 میلیارد ریال راه اندازی شده اند.
انواری بابیان اینكه 900 هزار دانش آموز و افزون بر100 هزار دانشجو از حمایت كمیته امداد برخوردارند، افزود: ساخت اردوگاه های فرهنگی تربیتی برای ارایه خدمات اردویی ، فرهنگی و تفریحی به خانوارهای مددجو و دانش آموزان صورت گرفته است .
وی گفت: در كنار برگزاری اردوهای فرهنگی تربیتی دانش آموزی و دانشجویی بخشی از ظرفیت های خالی این اردوگاهها با هدف درآمدزایی یه بخش حصوصی واگذار خواهد شد.
انواری از در دست ساخت بودن شش اردوگاه فرهنگی تربیتی خبر داد و گفت: خدمات این نهاد به خانوارهای مددجو بیانگر توجه نظام اسلامی، حمایت دولت خدمتگزار و فعالیت های چشمگیر امداد امام خمینی (ره) است.
سرپرست كمیته امداد امام خمینی (ره) كشور كه برای شركت در جشن خودكفایی یكهزار و 200 خانوار مددجو به كهگیلویه وبویراحمد سفر كرده است،اردوگاه فرهنگی تربیتی امام حسین (ع) یاسوج را با صرف 20میلیارد ریال نیز افتتاح كرد./س

برچسب ها: اردوگاه ، فرهنگی ، تربیتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.