ائتلاف چهارنفره جبهه پیروان خط امام و رهبری با حضور باهنر، متکی، آل‌اسحاق و پورمحمدی تشکیل می‌شود.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران، احمد نیک‌فر عضو شورای مرکزی جامعه اسلامی مهندسین از تشکیل ائتلاف چهارنفره جبهه پیروان خط امام و رهبری برای ‌انتخابات یازدهم ریاست جمهوری خبر داد.

وی با بیان اینکه منوچهر متکی، محمد‌رضا باهنر و یحیی آل‌اسحاق سه گزینه جبهه پیروان خط امام و رهبری هستند، گفت: این افراد با مصطفی پورمحمدی ائتلافی چهارنفره را تشکیل خواهند داد تا از بین آنها یک نفر وارد عرصه انتخابات شوند.

عضو شورای مرکزی جامعه اسلامی مهندسین افزود: البته پورمحمدی پیش از این اعلام کرده بود که اگر ابوترابی‌فرد نامزد انتخابات شود، او دیگر وارد عرصه رقابت نخواهد شد و از بین آنها یا پورمحمدی و یا ابوترابی‌فرد کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری خواهند شد.

عضو شورای مرکزی جامعه اسلامی مهندسین اظهار داشت: تا این لحظه بنای جبهه پیروان بر تشکیل چنین ائتلافی است.

نیک‌فر با بیان اینکه هنوز ائتلاف چهارنفره اصول‌گرایان اعلام موجودیت نکرده است، تصریح کرد: بعد از اینکه این ائتلاف جا افتاد و کف رأی آن معلوم شد، وارد رایزنی با ائتلاف سه‌گانه اصول‌گرایان می‌شود تا بدین‌وسیله از بین اصول‌گرایان فقط یک نفر وارد عرصه انتخابات یازدهم ریاست‌‌جمهوری شوند.

وی منوچهر متکی، محمد‌رضا باهنر، یحیی آل‌اسحاق و مصطفی پورمحمدی و یا ابوترابی‌فرد را اعضای ائتلاف چهارنفره جبهه پیروان خط امام و رهبری عنوان کرد و درخصوص نحوه حضور ابوترابی‌فرد در انتخابات سال 92، گفت: احتمال آمدن وی ضعیف بوده و به‌تازگی این موضوع مطرح شده است و خود وی نیز گفته که فعلاً در حال بررسی است.

همچنین حمیدرضا ترقی عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه در گفت‌و‌گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم با بیان اینکه قرار شده ‌محمدرضا باهنر، منوچهر متکی، یحیی آل‌اسحاق و مصطفی پورمحمدی با یکدیگر فعالیت کنند، اظهار داشت: بر اساس توصیه‌های جامعتین این چهار نفر برای رسیدن به نامزد واحد و تشکیل تیم کاری مشترک تلاش خواهند کرد.

منبع: تسنیم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار