نایب رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری با بیان اینکه در جلسه امروز این جبهه مهمترین موضوع مورد بحث "انتخابات ریاست‌جمهوری" و بویژه مسئله "تبلیغات انتخابات" بود، گفت: سه کاندیدای جبهه پیروان کاملا با استراتژی‌های پیروان همراه و هماهنگ هستند.

محسن کوهکن در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران؛ با اشاره به برگزاری جلسه هفتگی جبهه پیروان خط امام و رهبری اظهار داشت: در جلسه صبح امروز(10اسفند) مهمترین موضوع مورد بحث "انتخابات ریاست‌جمهوری" و بویژه مسئله "تبلیغات انتخابات" بود.

نایب رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری درباره این موضوع که گفته می‌شود 2 نفر به لیست سه نفره جبهه پیروان اضافه شده‌اند، عنوان کرد: در جلسه قبلی اعضا، بیش از سه نفر برای معرفی به عنوان کاندیدای جبهه مطرح بودند اما در همان جلسه توافق کلیه اعضای برای معرفی سه گزینه نهایی صورت گرفت.

وی درباره اظهارنظر نعمت‌الله توان، مسئول روابط عمومی جامعه اسلامی مهندسین مبنی بر اینکه "باهنر معتقد است اگر من خروجی ائتلاف اصولگرایان بودم در صحنه می‌مانم، در غیر این صورت تصمیم جدی می‌گیرم"، گفت: باهنر یک نیروی تشکیلاتی و فهیم است و هر تصمیمی بگیرد با در نظر گرفتن مصالح نظام و انقلاب است.

کوهکن در این باره افزود: البته من این اظهارات را از خود باهنر نشنیده‌ام.

عضو شورای مرکزی جبهه پیروان خط امام و رهبری درباره معرفی سه کاندیدای جبهه پیروان به جامعه روحانیت مبارز و جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، اظهار داشت: استراتژی انتخاباتی جبهه پیروان مشخص است؛ همانگونه که اعلام کرده بودیم تا اسفند ماه کاندیداهای جبهه پیروان را معرفی می‌کنیم و این کار صورت گرفت، معرفی کانیدیداهای به جامعتین نیز بر اساس استراتژی جبهه صورت می‌گیرد.

وی همچنین تاکید کرد: سه کاندیدای جبهه پیروان کاملا با استراتژی‌های پیروان همراه و هماهنگ هستند و به همراه هیئت رئیسه موضوع دیدار با جامعتین و تحقق سایر استراتژی‌های جبهه را دنبال می‌کنند.

انتهای پیام/

برچسب ها: جلسه ، جبهه ، پیروان ، کاندیدا ، باهنر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار