سخنگوی جبهه پيروان خط امام و رهبری گفت: محمدرضا باهنر، منوچهر متکی و آل اسحاق به عنوان کاندیدای مطرح این جبهه به جامعتين و ساير مجموعه‌هاي اصولگرايي معرفي مي‌شوند.

 به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، "سید کمال سجادی" سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری در جمع خبرنگاران و در حاشیه تشییع پیکر مطهر "حضرت آیت الله خوشوقت" درباره انتخاب کاندیداهای جبهه پيروان خط امام و رهبری اظهار داشت: جبهه پیروان طی فرآیندی طولانی از 15 تشکل سیاسی خود نظرخواهی کرد و هر کدام از این تشکل‌ها چند کاندیدا را به جبهه معرفی کردند.

وي ادامه داد: در نهایت طي راي گيري از ميان کاندیداهای متعدد، محمدرضا باهنر، منوچهر متکی و آل اسحاق به عنوان کاندیدای مطرح این جبهه به جامعه اصولگرایی عرضه خواهند شد که در نهايت با تجميع سایر اصولگرایان اين تعداد به 7 يا 8 نفر افزايش يافته و در پايان یک نفر انتخاب مي‌شود.

سجادی در پاسخ به اینکه آیا از میان سه کاندیدای جبهه پیروان یک نفر به عنوان کاندیدای قطعی انتخاب خواهد شد یا خیر گفت: این سه نفر کاندیدای جبهه پیروان هستند که به جامعتین و سایر مجموعه‌های اصولگرایی معرفی می‌شوند.
 
وی خاطرنشان کرد: این کاندیداها در زمان مقتضی به جامعتین معرفی می‌شوند که ممکن است که دبیرخانه این کاندیداها را به جامعتین معرفی کرده باشد.

انتهاي پيام/

برچسب ها: سجادی ، جبهه ، خط امام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار