دبير كل جامعه نمايندگان ادوار گفت: "محمد‌رضا باهنر" به عنوان كانديداي پيشنهادي جامعه نمايندگان ادوار به جبهه پيروان اعلام شد.

"محسن كوهكن" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، درباره كانديداي پيشنهادي جامعه نمايندگان ادوار اظهار داشت: جامعه نمايندگان ادوار، "محمد‌رضا باهنر" را به عنوان كانديداي پيشنهادي خود به جبهه پيروان اعلام كرد و مقرر شده تا جلسه‌اي با وي درباره حضورش در انتخابات داشته باشيم.

وي بيان كرد: اعضاي جبهه پيروان افراد مورد نظر خود را براي كانديداتوري  در انتخابات به اين مجموعه پيشنهاد ‌مي‌كند تا طي فرايند مورد نظر جبهه، مقبوليت آنها مورد بررسي قرار گيرد و در نهايت، به عموم معرفي شود.

كوهكن تاكيد كرد:  با توجه به صحبت‌هايي كه با باهنر براي حضور وي در انتخابات داشته‌ايم؛ وي تاكنون تصميمي قطعي براي ورود به عرصه انتخابات اتخاذ نكرده است.

دبير كل جامعه نمايندگان ادوار با اشاره به اينكه كانديدا‌هاي رياست جمهوري به دو دسته تقسيم مي‌شوند، خاطرنشان كرد: عده‌اي از نامزدهاي انتخاباتي خود تصميم‌گيرنده هستند و عده‌اي نيز تصميمي براي ورود به انتخابات ندارند، بلكه تشكل‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ها و گروه‌ها از آنها درخواست حضور در انتخابات مي‌كنند، كه باهنر از دسته دوم محسوب مي‌شود.

انتهاي پيام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار