موانع و مشکلات نباید سبب ایستایی و یا کم رنگ شدن فعالیت های دانشجویی و علمی در محیط های دانشگاهی شود .

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان ،رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در دیدار با دانشجویان انجمن بتن واحد زنجان با بيان اين مطلب گفت : مطابق فرمایشات مقام معظم رهبری استعداد یابی و سوق دادن استعداد ها به سمت شکوفایی وظیفه اصلی مسئولان است و ما براین اساس عمل خواهیم کرد .

فیروزفر با اشاره به موفقیت های دانشجویان بتن واحد زنجان در مسابقات ملی و منطقه ای و کسب افتخارات متعدد برای کشور و استان زنجان ، افزود : از دانشجویان و اعضای پرتلاش تیم بتن واحد زنجان که با کسب افتخارات متعدد مایه افتخار دانشگاه آزاد اسلامی زنجان هستند صمیمانه تشکر می کنم و از هر تلاشی که موجب پویایی فعالیت های دانشجویی شود استقبال می کنیم و درحد توان و امکانات کمک خواهیم کرد و نمی گذاریم دانشجویان مستعد و پرتلاش در پروسه های اداری درگیر شوند .

وی ادامه داد: لازمه کار و فعالیت در مسابقات علمی و دانشجویی و گروهی توجه به نظم و انضباط و برنامه ریزی است .

عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی زنجان  تصريح كرد: ساخت کارگاههای عمران را در اولویت کار داریم و تلاش خواهیم کرد مشکلات فضای فیزیکی را در حداقل زمان مرتفع کنیم و مصمم به راه اندازی مرکز تحقیقات بتن دانشگاه آزاد اسلامی زنجان هستیم .

فیروزفر با اشاره به اينكه  دانشگاه آزاد اسلامی زنجان آماده برگزاری یازدهمین دوره مسابقات ملی بتن کشور در زنجان می باشد از موافقت  اين دانشگاه با اعزام دانشجویان برای حضور در مسابقات بین المللی خارج از کشور خبر داد ./س


 

برچسب ها: فعالیت ، دانشجو ، ایستایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.