رییس مرکز موسیقی وسرود صداوسیما از تولید نماهنگ‌هایی توسط گروه کُر کودکان مرکز موسیقی خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی مرکز موسیقی وسرود صداوسیما ؛حسین تقی‌پوردر گفت‌و‌گو یی اظهار داشت: گروه کُر کودکان مرکز موسیقی صدا و سیما با داشتن 40 کودک زیر 9 سال توانسته است با سرپرستی خانم  دکتر هاشمی تا کنون 8 قطعه نماهنگ تولید کند.
وی افزود: آثار تولید شده گروه کُر کودکان  آثار خوبی است که با پیوند به تصویر برای پخش در اختیار  شبکه های رسانه ملی قرار می‌گیرد.
رییس مرکز موسیقی صدا و سیما با بیان اینکه موسیقی کودک در گذشته مورد بی‌مهری قرار گرفته بودخاطرنشان کرد که در گذشته تعهد تولید 16 قطعه بوده وامسال به 40  قطعه افزایش یافته است ،وی همچنین افزود یک بسته از آثار گروه کُر کودک صدا و سیما به زودی تولید و منتشر خواهد شد.
ایشان  با اشاره به دیگر فعالیت‌های این مرکز یادآور شد: کانون آهنگسازان مرکز موسیقی صدا و سیما با مدیریت شهرام توکلی و همکاری  استاد فریدون شهبازیان ؛علی‌اکبر قربانی و  دکتر محمدرضا چراغعلی توانسته است دوره‌های آموزشی خوبی برای آهنگسازان جوان کشورمان برگزار کند.
رییس مرکز موسیقی وسرود صداوسیما  خاطرنشان کرد: دانش‌پژوهان موفق این دوره‌ها جهت تولید آثار موسیقی و همکاری به سازمان معرفی خواهند شد. 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار