ششمین دوره مسابقات زبان انگلیسی با عنوان English Challenge Cup در مرکز همایش های بین المللی غدیر دانشگاه زنجان برگزار شد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران مرکززنجان ، روابط عمومی دانشگاه زنجان با اشاره به اینکه این مسابقات از سال84 به همت دانشجویان آغازشده است،گفت: مسابقات Challenge Cup همه ساله در این دانشگاه اجرا می شود وپارسال نیز پنجمین دوره آن در سطح استانی برگزار شد.

سپهری افزود:امسال نیزهمچون سالهای گذشته اما در سطح کشوری و با حضور تیم هایی از دانشگاه های بین المللی امام خمینی (ره) قزوین، تهران، شهید بهشتی، علامه طباطبایی و تمامی دانشگاه های استان صورت گرفت.

وی با اشاره به اینکه این رقابت در دو سطح پیشرفته (Advanced) و عمومی (Intermediate)، به ترتیب با حضور 45 و 124 تیم دو نفره در هرگروه صورت گرفت، ادامه داد: هر سطح در سه بخش انجام می شد که در بخش اول و دوم شرکت کنندگان به سؤالات تستی مطرح شده از سوی اساتید هیأت علمی که روی پرده نمایش داده می شد پاسخ می دادند و در بخش سوم شرکت کنندگان روی سن حضور یافته و به سؤالات انتخابی از آزمون های IELTS که به صورت قرعه برایشان انتخاب می شد، پاسخ می دادند و هیأت داوران نیز امتیازات را برایشان ثبت می کردند.

در پایان رتبه های برتر به شرح زیر معرفی گردیدند:

در سطح پیشرفته: تیم های برتر اول، دوم و سوم از دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) قزوین

در سطح عمومی: رتبه اول از دانشگاه علوم پزشکی زنجان، رتبه دوم از دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) قزوین و رتبه سوم از دانشگاه زنجان

لازم به ذکر است، تیم اول سطح عمومی که به صورت یک نفره شرکت کرده بود جایزه خود را به بیماران سرطانی اهدا كرد./ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.