مدیر عامل فولاد مبارکه گفت : استان اصفهان می تواند سیاست ساخت تولید فولاد به دست متخصصان داخلی رهبری کند زیرا شرکت فولاد مبارکه به الگوی صنعتی برای کشور تبدیل شده است.

به گزارش خبرنگار  باشگاه خبرنگاران اصفهان محمد مسعود سمیعی نژاد در جمع خبرنگاران تصریح کرد: شرکت فولاد مبارکه اصفهان هم اکنون به بلوغ فکری مدیریت تعالی سازمانی دست پیدا کرده است.

وی بزرگترین ضعف شرکت‌های فولادی کشور را نداشتن تفکر و سیاست در باره تامین مواد اولیه دانست و افزود: به دستور رییس جمهوری بهره برداری از معادن سنگان خراسان برای حل مشکل تامین مواد اولیه با سرمایه گذاری 10 هزار میلیارد ریالی آغاز شده است.

سمیعی نژاد با بیان اینکه امسال بیش از 40 درصد از حجم صادرات شرکت فولاد مبارکه کاهش پیدا کرد، گفت: این امر در راستای حمایت از تولید داخلی با ارزش افزوده بالا سیاست گذاری شده است.

مدیر عامل فولاد مبارکه گفت: ارزش بازار بورس این شرکت که در سه قبل 35 هزار میلیارد ریال بود امسال به بیش از 120 هزار میلیارد ریال افزایش پیدا کرد.

وی با بیان اینکه شرکت فولاد مبارکه در سال گذشته از نظر ارزش شرکت‌های بورسی رتبه سوم را در کشور داشت، افزود: این شرکت با اختصاص پنج درصد ارزش بازار بورس، امسال به رتبه نخست ارتقا یافت/س

برچسب ها: الگوی ، صنعتی ، کشور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.