معاون بهره برداری شرکت فولاد مبارکه اصفهان با اشاره به روند رشد تولید در این شرکت گفت : برای سال 93 تولید2/7 میلیون تن فولاد در این شرکت هدف گذاری شده است .

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان «محمود ارباب زاده» در جمع اعضای کمیسیون صنعت و معدن اتاق اصفهان به تشریح اقدامات این شرکت در راستای ارتقای بهره وری پرداخت و گفت:اشتغال 15 هزار و 300 نفر و تولید 5/7 میلیون تن فولاد در شرکت های وابسته نشان از توجه به بهره وری در این شرکت را دارد.

وی وجود طرح های توسعه مداوم ،نیروی انسانی توانمند،مدیریت زنجیره تامین ،بومی سازی و نظام مشخص فعالیت را از ویژگی های بازر فولاد مبارکه برشمرد و گفت:رمز موفقیت این شرکت در سیاست گذاری صحیح و اجرای سیاست هاست.

وی سرمایه گذاری در تولید را یکی دیگر از عوامل موفقیت فولاد مبارکه برشمرد و گفت:این شرکت تلاش کرده که طرح های توسعه را با سرعت هرچه تمام تر به بهره برداری برساند و به عنصر زمان در طرح های توسعه توجه ویژه ای مبذول دارد.

وی توجه به بالادست و پایین دست شرکت را از دیگر ویژگی این شرکت نام برد و گفت:فولاد مبارکه در بخش مواد اولیه در عمده معادن سنگ سهام دارد و نیاز صنایع پایین دست را مورد توجه قرار می دهد.

ارباب زاده تبدیل وضعیت کارکنان پیمانکار در سال 88 به قرارداد مستقیم را یکی از چالش های شرکت برشمرد و افزود:برنامه ریزی برای هماهنگی مناسب بین نیروهای رسمی و پیمانکاری از چالش های بسیار دشوار شرکت بود که با برنامه ریزی توانست برطرف شود.

معاون بهره برداری فولاد مبارکه خاطر نشان کرد:میزان تحقق اهداف ،رضایت مشتری ،مشارکت در نظام های بهبود عملکردهای رفتاری ،انظباط مالی ،عملکردهای ایمنی ،بهداشت و زیست محیطی و رضایت کارمندان از جمله شاخص های بهره وری فولاد مبارکه است ./س

برچسب ها: شرکت ، فولاد ، مبارکه ، اصفهان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.