مشاور عالی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با تاکید بر امتثال امر از مقام عظمای ولایت گفت: میزان در انتخابات کلام رهبری است.

سردار سرتیپ پاسدار محمد‌جعفر اسدی در حاشیه مراسم یادواره شهدای دانشجوی دانشگاه کاشان در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان  بهره مندی از نور ولایت در تمام امور را بر همگان ضروری دانست و گفت: اگر از این مسیر پیروی کنیم راه را گم نمی کنیم.

وی با اشاره به اینکه گرچه اکنون اظهار نظر برای انتخابات همان گونه که مقام معظم رهبری فرمودند زود است افزود: بدون شک رهبر معظم انقلاب تمام راهنمایی های لازم در انتخابات را مثل گذشته برای مردم خواهد داشت که کلام آن حضرت برای همگان میزان است.

این فرمانده دوران دفاع‌ مقدس در ادامه با تاکید بر اینکه انتخابات آینده انتخابات پرشور و حالی می شود افزود: هر چه قدر دشمن تلاش می کند حضور مردم را در انتخابات آینده کم رنگ کند نتیجه معکوس می گیرد.

فرمانده سابق نیروی زمینی سپاه افزود: دشمن برای شرکت نکردن مردم در راهپیمایی 22 بهمن هم از هیچ تلاشی فروگذاری نکرد اما از عزم راسخ و مقاومت این مردم انقلابی تودهنی خورد و تمام تلاشهایش بی نتیجه ماند.

سردار سرتیپ پاسدار محمد‌جعفر اسدی افزود: دشمن باید بداند تا زمانیکه زره ولایت بر تن مردم غیور ، شهیدپرور و انقلابی ایران است هیچ تیری بر آنها کارگر نیست و نمی تواند آنها را شکست دهد.

وی با اشاره به اینکه امروز تمام حملات دشمن ولایت فقیه را هدف گرفته است افزود: وظیفه اصلی همه ما در شرایط فعلی تبعیت از ولایت فقیه است.به گفته وی، حرکت در مسیر ولایت و تبعیت از ولی فقیه خواسته و هدف شهدا و وظیفه اصلی ما در برابر حفاظت و پاسداری از آرمانها و خون آنها است./ب

برچسب ها: ستاد ، کل ، نیروهای ، مسلح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.